kan dit??

Discussion in 'Zwanger worden' started by elisabett, Aug 22, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    Hallo meiden,

hier even een vraagje, ik zit vandaag op dag 13 van mijn cyclus vorige week donderdag 18-8 was de laatste dag van mijn ongi. en nu had ik vanmorgen (ik weet het haast zeker) vruchtbaar slijm best veel en het was elastisch) hoe kan dit al zo vroeg? over het algemeen heb ik best een korte syclus maar volgens mij heb ik nog nooit zo vlug vruchtbaar slijm gehad, kan dit iets anders zijn geweest? of heeft iemand van jullie ervaring dat het al wel zo snel kan in het begin van een cyclus?

2. LindeDD

LindeDD Fanatiek lid

Apr 4, 2011
    1,418
    0
    36
    Op dag 13 vruchtbaar slijm kan heel goed. Na je eisprong duurt het nog ongeveer 14 dagen voor je NOD. Dus dan heb je een mooie cyclus van rond de 28 dagen.

Ik zou zeggen; Aan de klus ;)

3. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    thanks voor je reactie!
    het zou inderdaad kunnen, laat ik er dan voor alle zekerheid maar vanuit gaan;):)
    afgelopen maand heb ik maar een cyclus van 22 dagen gehad,
    eerder nooit gehad, zou ik dan wel een eisprong hebben gehad?
    dat zou betekenen dat de eisprong dan direct na de menstruatie plaats vond:(

4. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ben je dan bijna tien dagen ongesteld tijdens je cyclus? Best lang eigenlijk.
    Maar het kan perfect dat je op de 13e dag van je cyclus vruchtbaar slijm hebt, daarom hoef je nog niet meteen een eisprong te hebben, kan nog een of twee dagen duren.
    Succes!

5. elisabett

elisabett Actief lid

May 23, 2011
    185
    1
    0
    mano82: je hebt gelijk! volgens mij klopt mijn banner niet helemaal op 11-8 was mijn ongi tot 18-8 (precies een week) dus dan zit ik nu op dag 12 ipv dag 13.
    mijn eisprong voel ik nooit, ik moet dus echt aan de hand van vruchtbaar slijm zien wanneer mijn vruchtbare dagen zijn, want mijn cyclus is vrij onregelmatig. we zullen het maar weer afwachten;)

6. mano82

mano82 Fanatiek lid

May 15, 2007
    1,554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Klussen dus maar :)
    Hier een lange cyclus, het lijkt wel alsof de dagen veel te traag gaan.

Share This Page