Leuke handige jurkjes /tuniekje?

Discussion in 'Borstvoeding' started by bunchy, Dec 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    Ik zit in kast te kijken. Ben erg van leuke hippe jurkjes/tuniekjes, supertrash, modstrom, zijden, etc.
    Maar allen zonder knoopjes, rits..
    Waar o waar vind ik online leuk jurkje ideaal voor voeden in openbaar, maar niet oudbollig?
    Hoe lossen jullie dit op?heb idee dat ik geheel nieuwe garderobe moet kopen..

2. MamaMaya

MamaMaya Fanatiek lid

Dec 6, 2010
    1,104
    29
    48
  3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
  4. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

May 3, 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Officiele voedingskleding ben ik geen fan van, de meeste shirts en jurken zijn duidelijk gemaakt voor een dikke buik. De eerste weken nog wel handig, maar na verloop van tijd slobbert dat nogal. Bovendien is het meeste nou niet echt leuk en hip, het systeem van meerdere laagjes dat er in zit is niet heel handig en bovenal vind ik het nogal duur voor wat je ervoor krijgt.

Zelf koop ik nu de meeste dingen gewoon bij Zara, Mango, H&M, etc. Als je even rondkijkt zijn er genoeg jurken met overslag, knoopjes, waterhals en wikkeljurken waarmee je prima kunt voeden. Zo lang het open kan of naar beneden of opzij geschoven kan worden gaat het best. Voor de aankleding of om het nog een beetje discreet te houden kan je werken met hemdjes eronder. Je bent met borstvoeding wat meer beperkt in je keuze maar je bent gelukkig niet afhankelijk van de officiële voedingskleding. Zelf vind ik het wel het makkelijkste om even de stad in te gaan om kleding te passen, vaak is het namelijk wel een kwestie van even uitproberen hoe ver een jurk open kan of hoe stretchy een stof is.

Oh ja nog een tip: ik koop nu bewust bij de wat minder dure winkels. Ben zelf ook wel fan van Supertrash, Modstrom en dat soort merken, maar heel even praktisch: je kleren zitten toch steeds onder de melkvlekken en worden wat vaker en heftiger gewassen dus vind ik het zonde om echt mooie dure dingen te dragen. Voor de feestdagen mag ik dan van mezelf wel weer even uit de band springen ;)

5. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113

Dank! Dus na geboorte toch even snel zelf de stad in?!
    Jij niet toevallig iets online gezien of wil je iets leuks hips verkopen aangezien we dezelfde smaak lijken te hebben uitgaande vd merken..
    Ik draag maat s XS overigens..

6. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

May 3, 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh moet je nog bevallen? Dan zou ik toch al wat dingen in huis halen, het moet er dan natuurlijk maar net van komen om de stad in te kunnen.

Toevallig heb ik vanmiddag wat op de site van de Bijenkorf zitten neuzen. Om even een idee te krijgen van het type jurkjes wat ik nu draag, even een paar linkjes, ik weet niet hoe ik plaatjes kan plakken maar ik hoop dat dit werkt.

Dit model vind ik zelf ideaal, lekker comfortabel en je trekt het in een beweging naar beneden. Veel winkels hebben wel zoiets in de collectie, ook als trui of shirt. Zo'n soort gebreide jurk is natuurlijk ook fijn als je buik nog niet meteen is teruggeveerd.
    Dept Jurk met strikceintuur

Een blousejurk kan natuurlijk ook in veel varianten, van jeans of geruit tot zijden glimmend.
    McGregor Zijden blousejurk Angie Rose met strikceintuur

En overslagjurkjes kunnen natuurlijk ook altijd, of bijvoorbeeld een jumpsuit met overslag:
    LaDress Jumpsuit Karlie Thyme

En eigenlijk vind ik een leren jurk met rits ook leuk, deze wil ik nog even passen om te kijken of het een beetje handig werkt met die rits. Lijkt me een leuk jurkje voor oud & nieuw:SuperTrash A-lijn jurk Dov met imitatieleren inzetten

7. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    Lief van je!!!
    Dat dept jurkje is leuk!!
    Denk je echt dat je er gemakkelijk bv in kan geven. Kan je het handig laag trekken? Die blousejurk is ook the bomb! Niet mijn kleur maar erg leuk. Jumpsuit hip, sexy, leuk!
    Wat voor schoenen kunnen eronder? Ik draag eigenlijk vooral veel laarsjes met hak. Kan denk ik niet toch? Moeten er pumps onder?
    Leren jurkje is dan weer niet mijn stijl..

Nu kopen, best kostbaar en kan t niet passen en ruilen..
    3/1 uitgerekende datum..
    Op mp kan ik eens gaan kopen misschien? Kleine prijsjes...

Thanks he!

Share This Page