help wat nu

Discussion in 'Zwanger worden' started by joel, Feb 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    hallo ik heb vanochtend getest en was in licht zichtbaar.
    ben daarna clearblue gaan halen was het apparaat kapot maar de sticks telde ook en daar staan op zich 2 goede strepen zonder in het licht te kijken en dan 2 maal
    morgen doe ik het op nieuwe want heb hem geruild maar heb net nog een voor de zeker heid gedaan omdat ik twijfelde en morgen pas mijn nod heb en daar zie ik hem zo goed als niet maar die was ook heel geodkoop.
    wat nu zou ik dan toch zwanger zijn? help ik wet ik moet wachten maar je kan toch niet eerst positief hebben en daarna negatief, of wel ligt t aan de test of dat ik morgen eignlijk pas kan testen.

groetjes joyce

2. LindaS

LindaS VIP lid

Oct 30, 2007
    5,417
    0
    0
    Lastig he, die onzekerheid! Hoop dat je snel meer weet!

Ik moet je alleen wel zeggen dat je op de CB digital niet naar de streepjes mag kijken, dit staat ook in de gebruiksaanwijzing.. Dus nog ff een paar daagjes wachten en er nogmaals een test tegenaan gooien! Ik zou die van de Kruidvat nemen, dat zijn er 2 voor €5,00! Of op internet bij Matcare bestellen!

Succes! Hoop natuurlijk dat het raak is voor je!

3. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ja maar ik heb clearblue aan de lijn gehad en zei dat streepjes wel kon tellen dus dan weet ik het ook niet.
    en die van kruidvat heb ik maar wacht wel tot motgen

dank je
    *

4. Mili

Mili VIP lid

Feb 23, 2007
    6,199
    0
    0
    Nou sorry maar das erg vaag :rolleyes: dan spreken ze zichzelf namelijk tegen.

Het hele punt van digitaal is dat je dus geen gekloot meet hebt van is er nu wel of geen streepje...

Bedoel het niet lullig hoor..maar heb hier meerdere verhalen van vrouwen gehoord die twee streepjes hadden op de digi terwijl die niet zwanger aangaf en het dus ook niet bleken te zijn.

K zou er dus ff niet teveel op vastpinnen en nogmaals testen desnoods ander merk ofzo...

Succes in ieder geval! :D

Share This Page