Babynestje of toch reiswieg?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Cookie, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Wij willen een duowagen aanschaffen, maar weten niet wat handiger is: eentje met een babynestje of eentje met een reiswieg. Wat zijn jullie ervaringen?

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb een phil&teds, met nestje. Superwagen en het nestje is echt heel handig

3. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    ik heb hem van Topmark, niet duur en ook echt een superwagen! Met een babynestje overigens

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar uitzet.
    Elmo

5. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik heb voor een Easywalker gekozen, omdat ik geen babynestje wilde. Een reiswieg lijkt me juist handiger, omdat ik nu de tweeling ook in de kinderwagen kan laten slapen in de woonkamer of als je op visite bent.
    Een babynestje is weer handig als je ook de buggy-inzet wilt gebruiken, dan is het omwisselen van de reiswieg naar buggyzit weer moeilijker.

6. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

19 feb 2008
    332
    0
    0
    Wat is een baby nestje?

7. sjokoholic

sjokoholic Actief lid

17 jun 2008
    195
    0
    0
    ik vroeg me dat ook af?

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Een babynestje is een draagtas die je op het platte zitgedeelte van een combiwagen zet.
    Dus: zitgedeelte plat en daarop deze draagtas.

Ik heb bewust gekozen voor een reiswieg omdat ik een babynestje in november te koud vind. De reiswieg is bij ons geisoleerd en meer afgeschermd.

9. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    wij hebben gekozen voor een reiswieg ipv babynestje. helemaal in de winter vind ik n babynestje te koud

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb gekozen voor een duowagen van hetzelfde merk als mijn enkele wagen, juist zodat ik een grote reiswieg erop kon zetten (die ik al had)

Deel Deze Pagina