Wij willen een duowagen aanschaffen, maar weten niet wat handiger is: eentje met een babynestje of eentje met een reiswieg. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb voor een Easywalker gekozen, omdat ik geen babynestje wilde. Een reiswieg lijkt me juist handiger, omdat ik nu de tweeling ook in de kinderwagen kan laten slapen in de woonkamer of als je op visite bent. Een babynestje is weer handig als je ook de buggy-inzet wilt gebruiken, dan is het omwisselen van de reiswieg naar buggyzit weer moeilijker.
Een babynestje is een draagtas die je op het platte zitgedeelte van een combiwagen zet. Dus: zitgedeelte plat en daarop deze draagtas. Ik heb bewust gekozen voor een reiswieg omdat ik een babynestje in november te koud vind. De reiswieg is bij ons geisoleerd en meer afgeschermd.
wij hebben gekozen voor een reiswieg ipv babynestje. helemaal in de winter vind ik n babynestje te koud
ik heb gekozen voor een duowagen van hetzelfde merk als mijn enkele wagen, juist zodat ik een grote reiswieg erop kon zetten (die ik al had)