Wat vinden jullie van deze test?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by MamavanLiv, Jul 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 MamavanLiv, Jul 29, 2012
    Last edited: Jul 29, 2012
    Goede morgen dames,

Ik kreeg vanmorgen deze test van mijn vriendin doorgestuurd. De foto is niet heel duidelijk en heb hem geprobeerd te bewerken zodat hij wat scherper word.
    Gister ochtend heeft zij met haar 1e urine een kv 2v5 gedaan en deze was naar haar zeggen héél vaag positief (turen). Rond 1 uur heeft zij gistermiddag een Predictor vroege test gedaan, maar ook deze bleef héél in de verte vaag positief (turen).
    Zelf heb ik het niet zo op Predictor, lees er veel 'vals-positieve' verhalen over en vind het zonde van mijn geld zo een dure test voor uiteindelijk niets! Ik zei haar dat ze beter morgen ochtend een nieuwe test kon doen van een ander merk (gister zei ik dat dus).

Nu kreeg ik dus vanmorgen deze foto. Ze heeft het omhulsel eraf gehaald omdat het een venstertje is wat hoger zit en het licht erin reflecteert. Hierdoor zag je het héle lichte streepje nauwelijks zitten.
    Ik zie de streep wel op de foto.. Zien jullie hem ook?
    Het is trouwens een apotheek test, wat zijn jullie ervaringen hiermee? (na 30 min is de test niet meer betrouwbaar, maar naar haar zegge verscheen dat vage streepje binnen de 10 min.. na 30 min heeft ze pas de omhulsel eraf gesloopt).

Over 2 dagen doet ze nog een testje, maar wat zien jullie?

2. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik zie wel iets... Ligt er ook een beetje aan op welke dag ze in haar cyclus zit? Ik hadn6 dagen voor mijn nod ook zo'n test.... En zie mijn banner... :), maar als je voor je nod test kan het natuurlijk nog alle kanten op... Ik zou morgen weer testen met kruidvat 2v5 euro...

3. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze zegt 2 dagen voor haar nod te zitten.. :)

4. kelly001

kelly001 Bekend lid

Jan 10, 2011
    592
    18
    18
    Female
    NULL
    NULL
    Ik zie ook een streepje

5. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

O sorry :).. Hm ja... Dan vind ik um wel heeeel licht, maar ik ken die test ook niet... Het zou kunnen natuurlijk! Toch morgen of overmorgen opnieuw testen....

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Hm, ik heb het nog eens gelezen maar ik zie nergens staan 2 dagen voor nod? Ik wordt slechtziend denk ik :)

7. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Klopt, staat ook niet in de vraag zelf.. Maar nadat je het vroeg heb ik het aan haar gevraagd en heb ik meteen antwoord gegeven op je vraag!

Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik pas met een week overtijd een positieve test in handen, maar bij iedereen is het verschillend natuurlijk!

Ben benieuwd wat de uitslag is als ze over 2 dagen nog eens test..

8. Testjes4

Testjes4 Niet meer actief

Ik had ook zo'n licht streepje 3 dagen voor mijn nod.. Pas na mijn nod veel donketder en toch echt zwanger!! Predictor early gaf mij 6 dagen voor mijn nod een positief resultaat..

9. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Ik weet ook niet wat voor test het is, maar voor 2 dagen voor nod vind ik het een keurige test!

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

hmm is de streep echt roze? Lijkt meer grijs?

11. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, de streep is roze.. Hij is overigens van de kring apotheek (eigen merk)! Haha, het lijkt wel of ik nu net zo zenuwachtig ben als haar of ze nu zwanger is of niet.. Wist niet dat ik mij zo kon inleven als dat ik nu doe bij haar :)

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Laat haar dan een kruidvat test doen want die apotheek testen zijn niet zo gevoelig! Als dit echt een posi test is zie je zeker wat op de kruidvat...

hihi leuk he!

13. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Haha geen zorgen, das logisch!:) je gunt t haar...

14. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Zo begonnen de testen bij mijn zoon en mijn nog ongeboren dochter ook!
    Ik zeg zwanger!:D

15. cizmo

cizmo Fanatiek lid

Jun 26, 2012
    1,898
    4
    38
    Het zier er in ieder geval uit als een goed begin! Spannend!

16. MamavanLiv

MamavanLiv Actief lid

May 5, 2012
    156
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dit is haar 1e zwangerschap (als het zo zou zijn zoals de test zegt), dus ze weet niet goed wat ze moet denken bij dit, nogal, vaag 2e streepje.. Ik zou denk ik ook getwijfeld hebben! Zodra ze het zeker weet laat ik het hier nog even weten ;)

17. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Gewoon morgen of over morgen met kruidvat testen, laten we hopen op roze!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik zie wel licht iets!
    Ik ben benieuwd naar haar volgende test

19. butterfly12

butterfly12 Fanatiek lid

Jun 13, 2011
    1,146
    0
    0
    NULL
    En inmiddels al meer duidelijkheid?!