Moeders uit Zeewolde. Ik ben op zoek naar jullie Ik ben een mama van 2 kids met de 3e op komst en het lijkt me best leuk om eens wat nieuwe contacten op te doen. De kinderen zitten nog niet op school dus daar ontmoet ik nog geen andere mama's. Ben benieuwd
Wat leuk! Nog gefeliciteerd! Went het al wat? Ik heb een zoon uit 2012 en een dochter uit 2013 en ben nu zwanger van nummer 3. Allemaal via ICSI. De eerste 2 zijn ' verse' terugplaatsingen geweest en nu ben ik zwanger van een cryo uit de ICSI van onze dochter! 7 jaar zie ik in je onderschrift! Onze zoon liet 5 jaar op zich wachten. Heftige tijd!
hee ik had gisteren gereageerd, maar blijkbaar is ie niet goed geplaatst? Stom hoor. Ja wat een lange weg he?! Maar de beloning is geweldig. Gaat jouw oudste al naar de psz of de opvang? En zo ja, waar?
He ja hij gaat naar de Roe.zemoes. 2 ochtenden per week. Hij vind het er geweldig! Omdat hij qua taal wat achterloopt adviseerde het cb dat. Moet wel zeggen dat hij inderdaad veel vooruitgegaan is sinds die tijd. Voor mij is het wel lekker om met 1 kindje boodschappen te doen ipv 2 Verder ben ik thuis mama. En jij?
Ik werk voor de stichting kindercentra, vandaar mijn vraag hihi. Woon je daar ook in de buurt? Ik woon in Noord, zeg maar bij de 'potloden' naar beneden.
Dat is wel in de buurt inderdaad! Vind jij het fijn om de hele dag bij de kids te zijn? Zou ik ook wel willen haha!
Ja op zich wel maar als ik 2 dagen kan gaan werken zou ik het wel doen hoor. Lijkt me heerlijk om collega, medewerker te zijn. Helaas is dat in mijn vakgebied niet mogelijk en willen ze je minimaal 3 dagen. (IC verpleegkundige) En oppas wordt ook lastig met 3 kinderen onder de drie jaar.... Dan wil ik iemand aan huis hebben denk ik.
https://www.facebook.com/mamacafezeewolde Misschien is dit wat voor je? Ik ben er zowieso bijna altijd, maar dit keer is het bij de spelotheek. Daar ben ik ook wel benieuwd naar...
Hee ik was het topic kwijt haha. Dank voor de link, maar ik ben niet zo van dat soort dingen geloof ik. Hoe is het met je?