Wat vinden jullie een mooiere schrijfwijze? Pfff....weet nog niet of het DE naam is...maar het begint te wennen: R.osemarijn, L.ouise en Kristiaan / Christiaan. Kan wel toch?
Ik zeg ook Christiaan, dat is volgens mij de meest gangbare schrijfwijze en dat ziet er ook het meest logisch uit.
vind het een mooie naam bij de andere namen. Ik heb ook voor Christiaan gestemd.. mooie naam! Word waarschijnlijk ooit Chris van gemaakt omdat dat makkelijker is...
Meiden, bedankt voor de reacties en het stemmen. Superrr! Chris is tenminste een afkorting die nog kan. Matthias vinden we ook een mooie naam, maar de afkorting Mat of Matti staat ons weer niet aan
Ik zou ook voor de schrijfwijze Christiaan gaan. Kris (zonder 'tiaan' erachter), vind ik leuk voor een meisje.
Christiaan is veel mooier dan Kristiaan, ik vind dat er raar uitzien. Christiaan past ook leuk bij de andere 2 namen.
Ik ga ook voor Christiaan, leuke naam! Matthias vind ik ook leuk. Beide namen passen goed bij de andere namen.
ik zie dat ik één van de weinige stemmers voor Kristiaan ben . Ik vind Christian of Kristiaan... geen idee waarom - nouja: vroeger een klasgenoot gehad die Kristiaan heette, misschien heeft het daar wel mee te maken, soort van herkenning.