Haha ik wil ook nog lang niet zwanger worden hoor ! Maar bij Mailo waren we echt heeel lang aan het zoeken . En nu zie ik deze naam en dacht echt jaaaaaaa dat is hem haha
@Sallie: Jayvi vind ik dan weer niet zo leuk helaas.. Vind het echt lastig.. Baal ook dat mn vriend Mylan niet leuk vind, want dat is mijn favoriet! Maargoed, zal het er nog wel even met hem over hebben @Chantelle: Haha ben blij dat ik je aan een leuke naam heb kunnen helpen!
Als ik Jamian Smit zou zien staan, zou ik die naam niet uitspreken als Djamian maar gewoon op z'n hollands (dus Jamiejan). Vooral dus door de nederlandse achternaam... Ik vind het leuk gevonden, origineler dan Damian, maar toch zou ik het zelf denk ik niet doen.
Ik vind 't ook niet echt denderend... Vind Jamie heel leuk en Damian vind ik ook wel ok, maar samen vind ik 't te gezocht. Waarom vind je Jake niet leuk met de achternaam? Ik vind het prima kunnen, hoor! Lekker stoer
Ik zou de naam zelf niet kiezen, omdat ik hem te Engels vind (ben zelf meer van 'gemakkelijkere' Nederlandse namen) en omdat ik hem teveel op Damian vind lijken. Jaimy / Jamie vind ik wel een leuke naam.
Ik vind dat je het leuk bedacht hebt! En zou me niet te druk maken over combi met achternaam, Hij zal vaker aangesproken worden met alleen de voornaam dan voor+achter naam. En wat dan nog? Als je kindje er eenmaal is en hij heeft de naam dan past het ook gelijk bij hem Dus al je de naam leuk vind, dan zou ik het gewoon doen! Twijfels blijf je toch houden hoor, maar vaak kom je dan toch terug op die ene naam!
Ik vind het ook teveel samengevoegd en oa daarom niet mooi. Damian en Jamie zijn niet mijn smaak, maar vind ik wel acceptabele namen...zou daar dus ook eerder voor gaan (of voor Jake, vind ik best gaan met jullie achternaam).
Ik hou persoonlijk niet van namen die zo zelf verzonnen klinken en hou ook niet van de dj klank! Dus ik vind het niets ook een beetje goedkoop.
We zijn nu aan het kijken of we een andere leuke naam kunnen vinden die we ook allebei leuk vinden.. Alleen meestal is het wat ik leuk vind, vind hij verschrikkelijk en vice versa We hebben nu nog 2 namen die we allebei leuk vinden: Julian en Ruben Alleen als het Ruben zou worden willen we een 2de naam, want mijn vriend zn naam begint ook al met een R.. Iemand leuke suggesties voor een 2de naam achter Ruben?? Wat ook wel bij de achternaam Smit past? Overigens heb ik Jamian niet zelf verzonnen, kwam hem tegen op een site met babynamen
Ik vind Julian en Ruben echt totaal niet in het rijtje passen van Jamian, wat grappig! Julian vind ik heel erg leuk, Ruben vind ik wel ok.
Okee, we hebben besloten dat het Julian wordt! Maar nu de schrijfwijze nog haha We willen het op zn Nederlands uitspreken (Juliejun). Welke schrijfwijze is dan het mooist? Julian of Juliën? Graag jullie meningen
ojee... Ik geloof niet dat ik het in beide gevallen snel zou uitspreken op z'n Nederlands... Djuliean en Sjulien tja... Ik zou gaan voor Julien.. zonder trema.
Als je het uit wil spreken als Juliejun (wat volgens mij niet de Nederlandse uitspraak van Julian is), dan zou ik het schrijven als Juliën. Julian zou ik gewoon als Juliejan uitspreken. Leuke naam, dat wel! Veel beter dan Jamian.
Als je Juuliejun wilt, zou ik voor Juliën kiezen, of eventueel voor Julien. (Niet Julian, want dan zeggen ze of Djoeliejen of Juuliejan.) En dan zullen er mensen zijn die het anders uitspreken dan jullie willen, die zul je moeten corrigeren. Maar dat geldt voor zoveel namen. Ze wennen er wel aan. (en misschien past jullie zoon ooit de uitspraak aan naar wat hij het mooist of meest praktisch vindt. Dat heb ik wel gedaan met mijn naam; mijn ouders hebben het ooit op z'n hollands bedoeld en ik ben het zelf sinds de lagere school op z'n frans gaan uitspreken omdat iedereen het zo zei. Mijn ouders hebben dat op een goed moment overgenomen.)