Ik vind het niet mooi. Zowel Jamie als Damian kan ermee door, maar Jamian vind ik veel te ver gezocht. Dat is nu misschien leuk, modern en 'anders', maar je zoontje moet er nog hopelijk een jaar of 100 mee door het leven...
Ik vind Juliën erg mooi en dan ook zo geschreven. Ik denk dat dan ook de meeste mensen het ook uit zullen spreken als Juuliejen. Jamian vind ik echt verschrikkelijk (sorry).
Wat een verschil van namen heb je! Ik vind Jamian echt niets. De namen Ruben, Mylan en Julian vind ik veel leuker. Julian [juliejan] zou ik zeggen, Juliën [juliejen] vind ik iets minder mooi, maar beslist niet lelijk.
Ik vind het wel een leuke naam. Snap niet helemaal waarom het ordinair is. Beetje rare opmerking ha h a. Maar goed. Ieder zijn eigen meningh toch. Prima. Alleen weet ik niet of ik het echt mooi vind bij smit
Ieder zo zijn ding toch. Mijn ervaring is dat hier bepaalde types zulke namen aan hun kinderen geven. En die zijn meestal vrij ordinair
En oja, inderdaad wat een verschil in namen zeg! Ruben vind ik een hele moderne, stoere en nette naam.