Ik denk dan altijd; ze wordt ook nog een volwassen vrouw en een Diamond de Vries, wordt nooit een bankdirecteur/minister etc. Niet dat dat nodig is, maar ik bedoel te zeggen dat het fijn is als ze later in het bedrijfsleven serieus genomen wordt... Niet doen.
Ik vind dat 'mond' aan het einde zo ontzettend lomp klinken. Waarom niet gewoon Diamant, of de Franse vorm Diamanthe? Dan klinkt het veel lieflijker en mooier. Als het je om de betekenis gaat, dan kun je ook Almas of Intan kiezen.
Aangezien dit inderdaad de eerste en tot nog toe enige post van de ts is, zou het inderdaad zoals ik hiervoor al las een troll-topic kunnen zijn.. Ik lees hierboven als suggestie Diamanthe, dat vind ik dan weer acceptabeler. Ik 'ken' een Chardonnay (meisje) en een Ocean (jongen), voor mij valt Diamond in dezelfde categorie
Waarom worden zulke belachelijke topics toch altijd geopend door mensen die dezelfde dag een account hebben aangemaakt *gaaaaap* Heb je dan echt geen leven? Dit gebeurd de laatste tijd gewoon echt TE vaak!
Idd, zal wel fake zijn. Maar mocht je het echt overwegen: nee, ik vind het niets. Kies dan iets anders aparts. Dianthe vind ik bijv ook apart, wel een beetje zelfde 'genre' in mijn ogen, maar veel acceptabeler later.