Enkele weken geleden had ik al een topic met enkele meisjesnamen. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Rien en Noor, Maar nu hoorden we vandaag de naam Loor wat ook wel leuk lijkt. Dus hier ben ik weer, wat vinden jullie: Rien en Loor of toch maar gewoon Rien en Noor?
Rien en Noor. Loor vind ik echt een beetje gek, iets onafs, een ding ofzo, maar geen leuke meisjesnaam
Mijn tante heet Laure (uitgesproken op z'n Frans, dus Loor). Ik vind deze naam dus helemaal niet vreemd. En het kan ook nog een afkorting zijn van een naam als Hannelore, Lieselore. Ik zou voor Loor kiezen, omdat die aparter is, maar niet zodanig dat je ermee voor gek loopt.
ok als koosnaampje voor Hannelore misschien nog ok, maar je kind gewoon Loor noemen vind ik geen gehoor. Bij Loor denk ik aan lor, tot, oud vot, niet heel positief dus...
Ik vind Loor niet zo prettig om uit te spreken, ligt niet fijn in de mond, zeg maar. Ik ken een Lorijn, leuke en orginele naam vind ik dat.
Noor, prachtige naam! Loor. Nee. Laure wel (spreek je ook uit als Loor als je het Frans uitspreekt). Maar Loor is onaf.
loor als lora, lore of laure vind ik wel mooi.... loor geschreven niet zo, dan zou ik voor noor gaan!