hoi hoi ik vind Laudi dus echt wel super mooi... Maar ik houd van apart en orgineel, ik heb zelf ook hele aparte, originele en mss vreemde namen voor mijn wondertje klaar liggen, gelukkig is vriendlief net als ik hihi succes meid!
Ik ken alleen een jongetje dat Laudi dat heet, voor mij is het dus een 'jongensnaam'. Uit je lijstje vind ik alleen Lana leuk. Niké/Nika, even wennen denk ik...
Laudi! erg origineel. Rest vindt ik niks. Ik vindt ze ook geen van allen echt stoer. Maar ik ben dan ook meer van de stoere (apartere) namen.. vooral voor meisjes...
Ik ook, daarom hebben we onze hond zo genoemd... Dus nee dat vind ik geen mooie meidennaam. Lana vind ik ff mooiste uit de rij. Wat vind je van nyla?
Ik zal mijn lijstje geven... erg apart en zal niet ieders smaak zijn, dus kijk maar of er wat tussen zit. - Lou - Skout - Flynn/Flinn - Vick - Charlee - Nimh / Nimm /Nim - Felou/Filou - Lilou - Kess - Finley - Maxe - Mees/Mace - Finne - Cis - Livia (enige meisjesachtige meisjesnaam die ik leuk vindt)