Hallo allemaal, Ik kom maar niet uit de naam!! Help!! Ik ben op zoek naar een jongensnaam die niet al te vaak voor komt. Ik vind de naam Noah echt heel erg mooi, maar die hoor je nu zo vaak. Kan iemand mij helpen om een mooie naam te verzinnen die niet zo vaak voor komt?? Het liefst 2 lettergrepen! Andere namen die ik mooi vind zijn: Xavi Levi Jamie Senna Dan weten jullie een beetje de richting.... Alle ideeën zijn welkom!! Xxx
Xavi, Levi en Jamie vind ik alle 3 leuk! Senna vind ik meer een meisjesnaam (ken ook alleen meisjes die zo heten, vandaar de associatie) Jaël of Joël vind ik ook stoere, korte namen!
Hier is het Dani geworden maar Ravi stond wat mij betreft ook hoog op de nominatie (vond mijn man niks)
Boan / Bóan Danté Esben Isha Izar Jelt Jerre Jillis Jisse Joar Jonan Jorben Jori, Jorian Jorre Kai Karan Kéan Lev Maran Nilo Noam Nolan Ocke(r) Odis, Otis Oskar / Oscar Revi Robbe Seb Sten Stian Tias Tobe Torben
als noah toch jullie naam is waarom niet gewoon doen.alleen maar omdat je het vaak hoort. ik hoor de naam hie recht bijna nooit.maar het is toch zonde als het de naam is voor jullie om een andere naam te kiezen
Ik wilde, als het een jongetje zou worden, mijn zoontje Thiago noemen. Joah is ook heeeeeel leuk! Die laatste viel bij ons al af omdat een kennis van ons zijn zoontje zo noemde. Misschien een idee? Ik weet sinds kort dat ik een meisjesnaam moet verzinnen...
Onze zoon heet ook Noah, en wij zaten met het zelfde. Heeel lang twijfelen omdat we het steeds meer hoorde, vooral juist bij meisjes. Uiteindelijk hebben we toch voor deze naam gekozen, want het is een belachelijke reden om het niet te doen toch?? Nu weet met het zelfde probleem. We verwachten een jongetje en vinden de naam Lucas erg mooi. Waar hoor je die niet??? Dus we hadden deze al aan de kant gezet. Toch blijft het tot nu toe de enige naam waarbij we ons vertrouwd voelen en wat eigen voelt. Dus so what? Eigenlijk maakt het ook niks uit. Je moet een naam kiezen die jullie mooi vinden, en of het veel voorkomt of niet, maar niks uit. Dan wordt het op school maar Noah 1,2, of 3 of a,b of c hoor