Help wat voel ik nu weer?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door anja136, 5 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Zucht, worden jullie soms ook helemaal gek van alles wat je voelt of denkt te voelen? :(

Even in het kort mijn verhaal.
    Ik zit nu in ronde 2. In ronde 1 had ik allerlei verschijnselen, maar iedereen zei dat het van het ontpillen kwam, prima. Ik ben toen keurig op tijd ongi geworden, echter maar 1 dag gevloeid en toen was het al afgelopen? Beetje kort, maar goed je cyclus moet weer op gang komen.

Nu in ronde 2. Ruim twee weken geleden was mijn ongidag. In ronde 1 heb ik mijn eisprong echt goed gevoeld. Was echt dat ongi gevoel, erg grappig omdat ik dat tijdens het slikken van de pil nooit heb gevoeld.

Nu zou ik zondag/maandag mijn eisprong gehad moeten hebben. Maar nu heb ik daar niets van gemerkt/gevoeld.

Het enige waar ik veel last van heb is rare dingen eten, vanochtend 2 tosti's met ketchup... :oops: Niet normaal.

En ik heb nu ook last van steken lins en rechts onder in mijn onderbuik, zeg maar waar de "V" van je vagina begint. Heel anders dan ongi/eisprong pijn. Wat is dit?

Ik heb nadat ik 1 dag heb gevloeid toch een test gedaan, deze was toen negatief.

Kan het zijn dat ik bandenpijn voel of zou dit toch mijn ei zijn? HELLUUPP

xxx Anja

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Sorry meid , denk nog steeds ontpillen, heb er zelf heel lang last van gehad

3. anja136

anja136 Actief lid

7 jul 2008
    408
    0
    0
    Dat wilde ik net niet horen.
    Ik voel de steken vooral bij het plassen en als ik moet niezen.

De afgelopen twee weken heb ik eigenlijk helemaal geen ontpillingsklachten gehad, vandaar dat ik dit nu ineens zo vaag vind.

Ik wacht wel gewoon mijn volgende ongi af, maar je wil zo graag he...

Deel Deze Pagina