Mijn zoontje is morgen jarig - maar we vieren het zaterdag. En ik heb nog geen taart Ik kan maar geen leuke vinden (voor een leuke prijs, want 50 euro doe ik echt niet...) Dus ik kom uit op een hema foto taart - alleen wil ik geen foto van hem, maar een leuk gezellig plaatje. Voor zijn traktatie maak ik een wereldbol met vliegtuigjes. Ik zou graag een jpeg willen van een vliegtuigje (deze : Kleurplaat Kleurplaten van een vliegtuig (3395) | kleurplaten ) even naar beneden scrollen! (die gebruik ik ook op de traktatie) Met een banner erachter waarop dan staat: Hoera! *naam* is jarig! en dat hij vliegt door een grote 2. In de achtergrond mogen dan wat wolkjes.... Kan iemand zoiets maken voor mij? Pretty please?
Oh kimmie wat geweldig!! Ik zit 'm al helemaal te knijpen hier! Ehmm...het mag een rood vliegtuigje worden denk ik...kijk maar wat goed past. Oranje, geel , allemaal goed!!
Super Leetje!! Ga ik doen Ik ben het zelf aan het proberen nu...maar het lukt echt voor geen meter. Maar ik heb dan ook geen photoshop..