Hoi meiden, Ik hoor bij de ongeduldigen onder ons. Op 16 november eerste dag van laatste menstruatie na het stoppen van de pil (trinordiol). Die heb ik volgens mij 18 jaar zonder problemen geslikt... Woensdag word ik alweer 33 en opeens gaat die interne klok heel hard tikken. Uit nieuwsgierigheid de laatste dagen ovutesten gedaan, omdat ik afgelopen woensdag wat slijmerige afscheiding had. Bah vies praatje... En zie bijgaand de resultaten. Nu rijst bij de mij grote vraag: is er iets positiefs op te zien???? Ben erg benieuwd naar jullie reactie! Alvast bedankt! Liefs Jeanine
Die van 5-12 is volgens mij positief! Die is het allerduidelijkst. Daarna (en daarvoor) zijn ze lichter! Dat betekent dat je dus gisteren of vandaag je ei hebt! Succes
Thnx voor de snelle reactie! Super! Alleen zaterdag- en zondag geklust....owja en woensdag.. mijn schatje moet er nog aan wennen.. dat geklus!
spannend jeanine ik twijfel nog een beetje of ie echt positief is.. zou wel super zijn als het zo is dan heb je goed geklust!!! en ik zou zeggen succes op het wachtbankje! :X
Hoi Jeanine, Zijn deze van de Kruidvat?? Die van 5 dec. lijkt het meest positief. Als het nou niet gelukt is, zou ik overstappen op dipsticks van Sensitest of Matcare. Die zijn gevoeliger en betrouwbaarder. Liefs
jammer dat je 6 dec geen ovu test gedaan heb dan was die waarschijnlijk knal positief,maar van 5dec is t duidelijkst
Hoi allemaal, bedankt voor jullie reacties! Ik ken deze site via een goede vriendin en moet zeggen, ik voel me dankzij jullie hier al hartstikke welkom! tnx!
@ Bright; die laatste is idd van het kruidvat en die andere met de blauwe dop zijn van Easy Home Test. Omdat ik niet weet of er veel verschil in testen zijn, heb ik vandaag dus eentje van Easy Home en eentje van Kruidvat getest.
Ja die van 5 dec is het duidelijkst, maar ik denk ook dat die van 6 dec het best zou zijn! Maar mooi dat je optijd geklust hebt! Ja dat op commando klussen is niet altijd lollig he.. Hebben mijn man en ik hebben er soms ook wel eens moeite mee. Hou de lol en de moed erin! Succes! Over de testen: ik heb van kruidvat gehad, werkte prima. Nu van sensitest op internet besteld. Zijn goedkoper. Ben er nu mee bezig, maar heb nog niet positief getest. We zullen zien!
@ Jois, ja jammer dat ik toen niet heb getest... En inderdaad, dat klussen op commando is voor mijn vriend en ik nog heel erg wennen. Hij is net een beetje aan het idee gewend dat we met de pil zijn gestopt en ik zit al weer midden in de eisprongen! Gelukkig begrijpen we elkaar er wel in. Maar soms wil je gewoon tegen hem aan kruipen en in slaap vallen!
He Jeanine, ik denk dat de testen van 4 en 5 december aardig goed zijn hoor. Ik zal mijn rijtje bijvoegen, ik was daarna zwanger! Succes met afwachten!
Eerste dag van je laatste menstruatie:16 november 2009Een beetje vruchtbaar:3 december 2009Vruchtbaar:4 december 2009Erg vruchtbaar:5 december 2009Eisprong:6 december 2009Innesteldag:11 december 2009Vanaf hier kun je testen:20 december 2009Vermoedelijke bevallingsdatum:29 augustus 2010 je zou dan op 20 dec je NOD dag hebben!! ow meid ik hoop het zo voor je!
Wow...! Super zeg! Ik durf er nog echt niet op te hopen. Dat zou te mooi zijn om waar te zijn.. Juist omdat ik nog niet eens ongesteld ben geworden sinds ik met de pil ben gestopt en gezien mijn leeftijd. Soms twijfel ik er gewoon aan of het echt wel mijn ei is geweest. Dat zou betekenen dat mijn cyclus meteen al op gang is of niet?
Hey Ele, zitten we nou gelijk te posten..???? Hoe erg..hahaha Wat vinden de andere meiden hier trouwens van mijn streepjes?
jup! er zijn genoeg meiden waar de cyclus meteen op gang was en qua leeftijd, de echte countdown begint bij 35 zei mijn gyno... weet niet hoe oud je bent?
Nog even een vraagje: Als een test negatief is, is er dan helemaal geen streepje te zien? Of is het streepje wel altijd licht aanwezig?
Dus eigenlijk kan het zelfs nog zo zijn dat ik nog helemaal geen ei heb gehad? Misschien ook niet gek, gezien ik net na 18 jaar pil ben gestopt...