in spanning....

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door , 20 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi meiden... ;)

Moet eeeeeeven wat kwijt hoor,.,.
    Begin januari dit jaar heb ik MK gehad met 10 weken was er echt waanzinnig kapot van,.het had meer met me gedaan dan ik gedacht had...want hield vaak voor dat het erger is je kindje teverliezen als het al echt een baby is dan in een vroeg stadium,.maar heb t zelf ondervonden ook dit doet heel veel met je :(
    Bij mij is het er spontaan uitgekomen en heb dan ook maar 1 volle week gebloed,daarna nergens geen last meer van de gync vond een verdere controle ook niet meer nodig...begin deze maand ben ik ook weer ongesteld geworden en ook mijn eisprong heb ik gevoeld,.das wel grappig want voel het elke maand..en we hebben voor de eisprong flink geklust ;) en ook op de dag..nu voel ik sinds een paar dagen aan de rechterkant onder in mijn buik een apart gevoel ik kan het niet echt plaatsen,.beetje drukkend gevoel had het bij mijn vorige zwangerschap ook,.en moet nu ook regelmatig naar het toilet om teplassen,.verders heb ik af en toe gevoelige tepels,en vreetbuien :oops: .wat denken jullie? Zou ik zwanger kennen zijn of is dat tevroeg om dat tezeggen,.testen kan pas over enkele dagen,,.zie banner ;)

Thnx voor t lezen..
    Liefs Angel

2. Sanne85

Sanne85 Bekend lid

17 feb 2008
    669
    0
    0
    Hey!

Testen nu is nog wel erg vroeg, maar we gaan gewoon heeeeel hard voor je duimen! Houd je ons op de hoogte?

Sanne

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Misschien is het je eisprong, of is het 'nagevoel' van je eisprong :D

Het is inderdaad veelste vroeg om te testen. Spannend, hoop dat je straks een posi test in handen zult hebben. Succes,

Gr yach

4. Parels

Parels Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.337
    0
    0
    Zuid Holland
    Nog ff wachten met testen meis, je zult nu nog geen positief testresultaat krijgen!

Ik hoop dat je over anderhalve week iig wel een positieve test hebt, hoop dat je die tijd door komt!

Laat je het even weten tegen die tijd? Ik duim voor je!

5. Niet meer actief

Thnx voor jullie leuke reactie's ;) ,.

Ja hou jullie zeker op de hoogte,.nog ff afwachten dus :p ,.,.

Jullie ook heel veel suc6!

Liefs Angel

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Het zou zeker kunnen dat weer zwanger zou zijn, maar ja, je moet nog even wachten, in principe is de beste test gewoon kijken of je menstruatie uitblijft en dan pas een zwangerschapstest (hoeveel verspillen wij vrouwen wel niet aan zwangerschapstesten, puur door te vroeg te testen, haha! )
    Succes! Liefs,
    Marijn

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Yep das zeker waar. Ik loop nu ook af te tellen. Ik heb 1 maart mijn NOD, maar wil later testen om zeker te zijn. Wij - mijn hubbie en ik - hebben gezegd pas volgende week woensdag te testen, maar ik kan nu al niet meer wachten. Ik krijg steeds meer symtomen, maar dat zegt niet echt veel.

@ AngeliqueT81: Succes meid, ik hoop het voor je. Hou ons op de hoogte

Deel Deze Pagina