wie gaat er wel eens naar een boerderijwinkel?

Discussion in 'De lounge' started by guppie81, Mar 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik ben dol op boerderijwinkels :D
    Lekkere spulletjes en vaak ook goedkoop.
    Iemand anders die er wel eens heengaat? En wat koop je er dan?

Ik koop iig graag kaas en honing. Sap vind ik ook altijd wel lekker van zo'n winkel!

2. maranka

maranka VIP lid

Mar 27, 2007
    10,842
    0
    36
    Ja hoor. regelmatig.

Ik koop groenten, fruit en aardappels.

3. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

Mar 4, 2009
    1,332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Wij halen altijd onze groente en fruit bij de boer.
    Vorige week kregen wij een sapje mee van hun op te proeven. Ik vond het wel lekker, tot ik het bijna op had en toen de velletjes proefde. Toen was het lekkere er voor mij af en hoef ik er geen sapjes meer vandaan te hebben :sick:

4. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

Feb 18, 2007
    806
    0
    0
    Hoe weet je dat dan?
    Staan de borden bij ofzo?
    Als mn zoon mee of de fiets mee mag zalk es rondkijken of ze dat hier ook hebben!

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Aardappels, fruit en groente idd

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

Jun 27, 2008
    2,432
    0
    0
    Groenten, vlees, aardappelen, fruit, brood, honing en alles wat ze op dat moment verkopen.
    Wij laten ook een varken, koe of lam op bestelling slachten bij een boerderij.

7. missgwen

missgwen Bekend lid

Apr 23, 2007
    775
    16
    18
    aan het water
    ik koop ook vaak bij een boerderij winkel
    groente, fruit, kaas, etc

8. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Vlees, kaas en soms fruit.

9. Sammie88

Sammie88 VIP lid

Jun 12, 2008
    11,287
    0
    36
    Emmen
    Wij kopen ook van alles bij een boerderijwinkel, vooral eieren en aardappels.

10. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

wij hebben een aarbeienboer in de buurt, daar halen we ook altijd schapen en geitenkaas, zowel gewone als smeerkaas HEEEEEEERLIJK

11. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik woon in een fruitgebied en haal zomers altijd aardbeien, frambozen, kersen, rode bessen, pruimen etc. bij de boer. Smaakt 3 x zo lekker en is 3 x goedkoper. Al moet je wel weten wat je bij wie haalt ;) . Soms halen we ook eieren of champignons.

12. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

helaas daar niets van in de omgeving. Alhoewel ik het erg lekker vind om vers gesneden boerenham of boerenkaas op brood te hebben!

13. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Hier halen we iedere week vers fruit, verse groenten, melk, eieren en kaas, bij de boeren hier in de omgeving.

Superlekker en best goedkoop.

14. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    hebben wij hier volgens mij niet in de buurt..
    maar vind het wel leuk, ben er wel eens geweest.

15. sunflower

sunflower Actief lid

Jul 3, 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wij halen ook groente, fruit, aardappelen en eieren bij de boer, toevallig vanmorgen even weer ingeslaan! Erg lekker en vers

16. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    iedere week dan heb tussen de 15 en 18 euro al mijn groente en fruit voor de gehele week en lekker vers

17. Linda86

Linda86 VIP lid

Volgens mij hebben wij hier niet zoiets in de buurt. Wel in de zomer, met fruit, dan staan er overal van die kraampjes bij de boomgaarden, en dan maken wij daar ook dankbaar gebruik van. En champignons kan je hier ook 't hele jaar door vers uit de cellen krijgen. Maar verder niks voor zover ik weet.

18. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    in brabant zitten heel veel van die dingen joh!
    Je moet er soms wel wat verder voor rijden, maar ik vind dat enorm de moeite waard!

Boerderijwinkels in de buurt kan je vinden op landwinkel.nl of even googelen.

Grappig dat er zoveel mensen heengaan. Volgens mijn moeder zijn jonge mensen (met namen jonge ouders) daar te druk voor!

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Ahh bedankt voor de site. Er zitten er idd redelijk wat in Brabant, maar echt geen bij ons in de buurt (wij wonen echt op de grens met Gelderland, rivierengebied). Maar ik heb wel zo'n winkel in Gelderland gevonden op die site die bij ons in de buurt is, dus nogmaals bedankt! Ga er morgen gelijk even een kijkje nemen :).

20. penelopea

penelopea Bekend lid

Jul 31, 2008
    993
    1
    0
    twente
    Helaas ook niet hier dicht in de buurt. Ik zou daar erg graag producten vandaan halen, want het is toch altijd verser.
    Ik las wel ergens dat in deventer af en toe markten zijn met locale producten, daar wil ik nog graag een keer heen, maar dat is toch ook weer een half uur rijden.

Share This Page