Een aantal ideeën schieten door mn hoofd. We hebben nog geen plannen gemaakt en het gaat nu toch opschieten. Laatste week aug en eerst week sept vrij! Wij zijn samen en hebben een zoon van 2,5 jaar. Ik heb nog nooit gevlogen en dat lijkt mij heel erg leuk! Wat is er op zo'n resort te doen? Ik ben niet echt slank en heb er een hekel aan om in badkleding te lopen... voor mijn gevoel lig je daar de hele dag bij het zwembad?? Of met de auto weg... maar waarheen? kamperen is niets voor ons. Een hotel heeft de voorkeur maar niet echt ideaal met onze zoon. Ik dacht er zelf aan om een stedentrip te maken of met de auto naar 4 verschillende landen te rijden. Hebben jullie leuke ideeën die over de grens gaan??? Help me dan... ik kom er niet uit. Wij houden erg van attractieparken bezoeken.. en bezienswaardigheden. blotenvoeten paden. boswandelingen. speeltuinen... wildparken... dierentuinen... enz..
wij gaan in die periode naar tirol. westendorf om precies te zijn he hebt er echt heel veel van die leuke blote voeten paden ed. Wandern im Brixental - Kitzbheler Alpen im Brixental in Tirol hier een link met de omgeving lijkt ons erg mooi en oostenrijk is niet duur. ook zou je er dan dus nog een doorreisje van kunnen maken naar zuiddld zo gaan wij nog naar munchen. Alpinolino Westendorf dit is een park voor kids dat er in de buurt is. als je wil vliegen dan vind ik cran canaria een mooie optie wij zijn hier ook in een bungalow park geweest. en zijn ook geen zwembad lig mensen. strand zijn we maar een keer van de 8 dagen geweest verder veel eropuit geweest met ons toen 1,5 jaar oude meisje. we zaten er in parqeu du cristoball nu HD park geloof ik dus duurder geworden maar erg mooi en schoon. mooi alternatief voor hotel is dus een app met eventueel ontbijt en diner erbij. er zijn er zat die dit ook hebben wij willen ook echt niet in een hotel met kids dat werkt niet vinden wij met slapen van de kids ed. of je meot al een 2 kamer hotelletje hebben zodat papa en mama savpnds nog ff tijd alleen hebben. maar voor ons dus bungalow of app. met minstends 3 kamers.