Wij gaan volgende week naar Menorca. En daar is waarschijnlijk het water niet drinkbaar. Hoe zit dat dan met afspoelen van flesjes? Kommetjes/lepeltjes enz? En met douchen en in bad gaan? Ik kan toch niet alles doen met flessenwater? En met douchen/badderen komt er vast en zeker ook wel wat water in haar mond terrecht. Net als met omspoelen van de flessen en kommetjes. Hoe doen jullie dit?
ik deed haar gewone in het normale water in bad.. en opletten dat ze het niet binnenkreeg.. heb het neit altijd kunnen tegen houden maar toch.. de fles met kokend heet water daar uit de kraan omgespoelt daarna beetje normaal water uit de winkel erin gedaan en het laatste ermee weggespoelt.. wij waren trouwens naar turkije geweest
Wij zijn naar Gran Canaria geweest en remy ging daar gewoon onder de douche en ik waste zijn flesje, beker en bakjes gewoon af met warm kraanwater. Voor gebruik deden we even een scheutje drink water er doorheen. Hij heeft nergens last van gehad. Hij heeft ook regelmatig wat zwembad water binnen gekregen gelukkig heeft hij daar ook geen last van gehad.
Ik denk dat het weinig kwaad kan hoor, die paar druppels of per ongeluk een slokje. Het gaat er meer om dat je daar geen beker vol van geeft.
Je moet nergens in het buitenland water drinken, in Amerika ruikt het zelfs naar chloor. Voordat je gaat douchen moet je lang de kraan laten doorspoelen ivm salmonella. Heet dan laten doorspoelen. Flesjes kopen en daar de voeding mee aan maken. Schrok trouwens van je topic; ik dacht dat er regen viel op Menorca of dat er een overstroming was Wij gaan over 26 dagen
Nou, niet alleen in Amerika hoor, moet je het water in Amsterdam eens ruiken ! Maar het ligt er maar net aan in welk deel van Amerika je bent hoor. Ik hoop dat het weer snel opknapt in Menorca en anders, veel boeken, kaartspel etc. inpakken.