Is dit een koortslip

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door senta, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senta

senta Niet meer actief

Hij heeft namelijk nog meer van dit soort plekjes en pukkeltjes ook in zijn liesjes en meer rond zijn mondje?

2. senta

senta Niet meer actief

3. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien krentenbaard?
    beide is trouwens erg besmettelijk dus hou jezelf en evt andere kinderen goed in de gaten.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ik vind krentenbaard er net even viezer uit zien. E de korstjes zijn ook niet geel.
    Maar grote kans dat het evengoed een bacteriële infectie of schimmeltje is.
    Ik zou even langs de huisarts gaan voor een zalfje :)

5. senta

senta Niet meer actief

Ik kan voor het weekend niet meer terecht heb er net een beetje calenfulan op gesmeerd en nu is het een rood plekje meer niet. Hij doet wel heel erg likken langs zijn lippen. Het plekje onder zijn mond lijkt wel een echt puistje met een wit kopje. Kan dat nu al?

Mijn vriendin zei even calendulan blijven smeren. Zij is trouwens doktersassistente.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

En van likken krijg je ook vlekjes...
    Dus wellicht likte hij eerst ook al steeds?

(Mijn dochter geeft zichzelf op die manier met enige regelmaat een bacteriële infectie. Ze likt haar lippen (en er omheen dus)schraal en dan kan de bacterie zo binnenlopen. )

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou zeggen krentebaard!

8. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow niet goed gelezen, heeft hij ook plekjes op handen en voeten? Kan hand voet mond ziekte zijn, onze dochter heeft dit vorige week gehad. Blaasjes op handen en voeten komen wel iets later.. (Plekjes op de billen en in de liezen kunnen ook voorkomen bij hvm ziekte)

9. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    Hij heeft geen koorts? Mijn dochter heeft een koortslip gehad toen ze bijna 1,5 jaar was. Daar was ze echt behoorlijk ziek van. Hoge koorts en ze at niet meer.
    Dit zouden wel plekjes krentenbaard kunnen zijn. Dat is erg besmettelijk idd, dus dat kan goed dat hij er meer plekjes van heeft. Zou even langs de huisarts, want met fucidincreme gaat het sneller over / is het korter besmettelijk.

10. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Mijn dochter heeft ook een paar schrale plekjes bij haar kont zitten en sinds 2 dagen ook zo een schraal plekje bij haar lip....
    Wat kan dit zijn dan??
    Ik heb het ingesmeerd maar trekt niet weg

Ben ook zwanger :)

11. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Ik durf niet te zeggen wat het iets, maar.... WAT EEN GEWELDIGE BANNER!! Woehoeee! Gefeliciteerd meid!

12. senta

senta Niet meer actief

@yummy thanks zijn blij

Hier was het dus hand voet en mondziekte ging na een paar dagen weg. Bleek te heersen op school en psz ook.

Deel Deze Pagina