wist even niet waar ik het moest plaatsen maar: A.s. donderdag heb ik mijn 1ste examen van de kappersschool Het gaat om knippen en 1 kleur verven. alles mag geheel volgens wens van het model gaan en het is gratis! Het probleem is dus dat ik nog geen model heb kunnen vinden. Het is in Hasselt (België) vanaf 10.00 Hopelijk kan iemand van hier (of iemand die jullie kennen) mij uit de brand helpen. Alvast bedankt! -x- Andrea
Ik zal het even vragen, maar ik kan nog niks beloven! (ken 1 persoon uit België, heb ook geen idee of ze in de buurt bij je woont! )
Misschien een heel raar idee, maar ik moest gelijk denken aan iemand die het financieel niet zo goed heeft en heel dankbaar gebruik zou willen maken van dit aanbod... Ik zou bij de voedselbank vragen of zij iemand weten die met je mee wil. Ik durf te wedden dat er genoeg mensen zijn die 'Ja' zouden zeggen. Maar mocht je het idee niets vinden....even goede 'vrienden' hoor
Daar dacht ik ook meteen aan, misschien flyer ophangen bij een voedselbank? Mensen die t niet heel breed hebben een keer lekker verwennen!
Diegene kan sowieso niet, sorry. Maar wat anderen hier schrijven zou ik ook zeker proberen... Zo kreeg ik ook mijn modellen toen! (ook kappersopleiding) Succes met je examen!
Ik ben van die kanten, maar heb helaas de vroege .. anders had ik je wel kunnen helpen. Als het je kan helpen, ik wil het gerust op fb posten als je niemand vindt. Je mag me dan je fb sturen via pb, dan zal ik je toevoegen!
toch bedankt iedereen! dat van de voedselbank is niet zo'n slecht idee, maar ik heb morgen al een model nodig. Ik had een model maar die heeft afgezegd, niet dat ik zo laat pas iemand ga zoeken ofzo de 10e en 17e heb ik wederom examens, dus als iemand kan
Tot hoe laat duurt het ongeveer? Ik moet normaal werken maar misschien dat ik er een half dagje af kan knijpen. En hoe lang moet het haar zijn?
Helaas gaat het qua timing niet lukken, ik moet in de voormiddag nog werken en in de namiddag heb ik 2 ziekenhuisafspraken. Ik keek net in mijn agenda maar heb dus niet een hele dag vrij die dag.