Ik ken een meisje, half-Italiaans, en zij heet Sienna (Sie-jenna). Moest ook meteen aan haar naam denken. Leuk! Kijk ook "even" op Italian Baby Names - Boy and Girl Names
Wij wisten vorige keer ook niet wat het zou worden. Maar het klopt idd, soms dat weet je het gewoon als je je kindje ziet. Het grappige is dat we hier heel vaak de reactie hebben gekregen dat de naam zo goed bij F. past, precies bij haar hoort. Dat vind ik dan zo grappig. Dan denk ik.. Volgende keer maar weer 3 namen.
Meiden ben zo blij met jullie hulp! Heb zelf al iets van 8 namen. Nu manlief nog en dan vergelijken Thnx!! Nog meer namen zijn altijd welkom!!
Meiden heb tot nu toe al dit lijstje: [FONT=Comic Sans MS, cursive]Sienna[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Evy[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Ciara[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Luna[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Yara[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Esmee[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Noa[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Elin[/FONT] [FONT=Comic Sans MS, cursive]Felicia[/FONT] Wat vinden jullie ervan?
ik vind luna meer voor dieren dan voor mensen... luca is inderdaad een jongensnaam, tenminste, dat vind ik. ik vind evy en rosa (of gewoon roos) leuk. Yara is ook leuk
Uhhhmmm.... italiaans: Lucia (lijkt op Luca mar dan wat vrouwelijker vind ik) Isabella Martina Giulia Julia Ciara Alessia Sophia Alicia Elisa