Esmee hadden we vanaf dag 1 al in ons hoofd en ik noemde de baby eigenlijk ook al zo sinds we wisten dat het een meid werd. Toen kwam manlief vd week ineens met Myrthe en die naam vind ik toch ook wel heel erg leuk... Moeilijk!!
Wat leuk dat je dat hier neerzet Ik vind het allebei heel mooi bij elkaar passen! Het leuke aan Myrthe vind ik dat je het net als Nynke met een Y schrijft en het dus heel leuk bij elkaar past. Net even anders als Nienke en Mirthe dus. Maar Esmee vind ik ook heel leuk Kortom aan mij heb je niets haha
Puur en alleen op de naam afgaande... Myrthe vind ik het leukst maar ik vind Esmee beter passen bij Nynke...
Ik vind het allebei leuke namen, maar ik vind Esmee het leukst bij elkaar klinken. Maar Nynke en Myrthe is ook geen gekke combinatie.
Ik vind Myrthe beter passen wat betreft de schrijfwijze, maar Esmee vind ik beter passen wat betreft klank. Nu kun je Esmee ook als Esmay schrijven...
Leuk dat iedereen zo verdeeld is haha, maar dat snap ik wel, want ik vind het ook een moeilijke keuze Wij neigen nu het meest naar Myrthe. Femke vinden we allebei ook een hele mooie naam, maar die naam komt al voor in onze vriendenkring. Esmay vind ik niet mooi geschreven, té Amerikaans/Engels ofzo @Snoop & Sweet; Haha, waarom sta ik er nu niet van te kijken dat jullie dit topic hebben gevonden
@Princess, haha nou dat was heeeel toevallig ik heb altijd een vast aantal topics die ik bekijk en toen zag ik staan princess tsja Moeilijk he namen, je moet de komende tijd gewoon vaak zeggen Nynke en Esmee komen jullie eten? Nynke en Myrthe komen jullie eten? Dan komen jullie er vast wel uit samen haha
ik vind Myrthe mooier dan Esmee -maar beiden wel goed klinken. Esmee steekt door de 'e' klank ook wel mooi af.. Nu ik echter Snoopy haar tekst heb gelezen, dan zou ik zeggen: qua roepen klinkt Myrthe het best, maarja, dat komt misschien gewoon doordat de klemtoon bij Esmee op het eind ligt en bij Myrthe in het 1e deel
ik vind myrthe mooier, maar esmee vind ik ook leuk. Wel leuker klinken omdat ik persoonlijk eindigend met ke, en the na elkaar noemend iets minder vind. Maar bij deze 2 namen kan het trouwens best..
Ik vind Myrthe hel leukst! Leuk dat het allebei met een -y- is, ik vind het de leukste naam, het klinkt het leukst samen en ik ken op dit moment wel 100 Esmee's Dus ik zeg absoluut Myrthe
alleen he...welke je kiest...niet zeggen. Wil wel een verrassing op het geboorte kaartje hebben!!! Schilderijtje maken......