mijn man en ik verschillen helaas verschrikkelijk veel in naam-smaak... graag jullie mening of suggesties dus! Onze andere kindjes heten ook zeer verschillend omdat we een samengesteld gezin zijn. (Klassiek en uniek) Wat we tot nu toe hebben wat vast staat: Raeven voor een meisje Jerom voor een jongen. Maar we willen graag een tweede (of t/m vierde naam). Opties: Jerom Kobe ( /Cobe) Matthías Raeven Charlotte Dawn River vinden we ook leuk! En Benjamin
Leuke namen hebben jullie bedacht! Nog wat andere inspiratie: Jerom Alexander Lebron Jerom Nathaniel Manning Jerom Frazier James Jerom Laver Samuel Jerom Lleyton Daniel Jerom Parker Flynn Jerom Riley David Raeven Amelia Fern Raeven Amethyst Sofia Raeven Violet Claire Raeven Aqua Grave Raeven Olivia Mae Raeven Lulu Scarlett Raeven Phoenix Eloise Heb geprobeerd achter jullie voornamen een klassieke en een moderne naam te plakken. Hoop dat je er iets aan hebt! (Kunnen jullie Raeven niet misschien als Raven schrijven? Vind ik nóg mooier )
Ik vind Raven (wel liever zo geschreven), River en Dawn echt van die namen waar ik zelf nooit voor zou kiezen, maar stiekem wel geweldig vind! Namen die zo in me op komen: Aurora, Ruby, Willow Forrest, Parker