wie heeft dit ook voor ??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door arianeke, 26 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. arianeke

    arianeke Lid

    1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hallo dag allemaal zou iemand kunnen zeggen of witverlies normaal is want ik heb al een week ?en hoe ik het kan verhelpen ,of ik mij obngerust moet maken dat soort .zaken allemaal.hopelijk op een antwoord
     
  2. Door

    Door Bekend lid

    7 dec 2005
    750
    0
    0
    Praktijkopleider
    Veenendaal
    Volgens mij is witte afscheiding heel normaal tijdens de zwangerschap.
    Ik heb het ook meer dan voor die tijd...
     
  3. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    hoi Arianeke,

    Het is heel normaal witverlies te hebben tijdens de zwangerschap. Het kan gewoon de gehele zwangerschap door voorkomen. Je kunt er niets aan doen.
    Deze vraag staat in het verkeerde topic trouwens...
     
  4. spekske

    spekske Lid

    26 dec 2005
    70
    0
    0
    Belgie
    Hoi,

    Maak je maar geen zorgen hoor want dat is heel normaal,iedere zwangere vrouw heeft er in meer of mindere mate last van.Bij mijzelf is het ook 'meer' als voor de zwangerschap.

    Liefs,
    Spekske
     
  5. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Dit is heel normaal in een zwangerschap.. lees eigenlijk overal dat het tijdens je zwangerschap meer kan worden dan voor de zwangerschap, dus helemaal niks om je zorgen over te maken.
    Heb er zelf ook last van, is niet altijd even prettig, maar ik denk dan maar weer zo: straks wordt het wel weer minder.

    Groetjes Kalush
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik heb het ook. Volgens mij hoort het erbij.

    Pim
     
  7. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ja het hoort erbij.... maar is wel irritant.. :D
     
  8. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    hoi

    Ik heb ook meer afschijding dan normaal.
    maar als je jeuk krijg en het heeft een vieze geur kan het een schimmelinfectie zijn dat komt heel veel voor bij vrouwen vooral als je zwanger bent ik heb het ook al twee keer gehad.
    Je kan dan gewoon naar de huisrts gaan en dan krijg je er een middeltje tegen.
    Ik kreeg drie ronde witte balletjes het lijken op kleine eitjes en die moet je dan vaginaal in brengen je moet dan drie dagen het kuurtje afmaken en dan ben je er weer vanaf.
    Maar als je nergens last van heb geen jeuk of branderig gevoel dan hoef je je geen zorgen te maken dan is het gewoon afscheiding das altijd wat meer in je zwangerschap.

    groetjes Joƫlla
     

Deel Deze Pagina