Als de personen die dringend op zoek zijn naar spulletjes zich melden bij de hyves kunnen we daar toch iets per persoon aanmaken. Dan kunnen de meiden die wat te geven hebben in die lijstjes kijken aan wie ze wat kunnen geven.........is dat een idee?
ja dat lijkt me het makkelijkste,ga me zo ook aanmelden,krijg vaak speelgoed enz van ouwtjes waar ik werk. hun verzamelen hulpgoederen voor etiopie en de oekraine. maar moeten alles zelf betalen,dus ze geven nog weleens wat weg aan mij. en ik kan geen nee zeggen,vind ik sneu,maar wil ook weleens van wat af zeg maar. kan ik het mooi verdelen aan jullie hier.
ik moet even kijken op de hyves hoe ik het dus voor elkaar kan krijgen dat alle mensen die aangemeld staan .. om die dus ook een eigen blog te kunnen openen .... maar komt goed ! vanmiddag ben ik even naar een verjaardag ., dus zal vanavond online zijn .. tussendoor kijk ik nog wel via mobiel welke mensen zich hebben aangemeld.. !! kom erbij dames.. laten we elkaar helpen waar het kan
pakket 5 en 6 zijn ook net binnen Eliesja en VrouwtjeRomy jullie hebben pb Meiden... ik wil jullie alvast bedanken voor al jullie steun wat ik van jullie ontvang.... en de dingen die ik binnen krijg zijn echt super!!!!!!!!!! Jullie zijn allemaal toppertjes 1 voor 1!!!!!
Mijn pakket is onderweg, maar vanuit Belgie, ik redde het niet om naar NL te rijden. Kan dus enkele dagen duren, niet dat je denkt dat het niet meer komt
Ik heb me ook aangemeld!! Heb hoop kleding gekregen van een vriendin wat er nog heel goed uit ziet! Dat moet ik even uitzoeken maar dat kan ik dus zo weggeven want ik heb zoveel...pfff hij past niet alles of ik vind het zelf niet zo heel erg leuk Groetjes!!
geeft toch niet..... wat in t vat zit verzuurd niet..... ben allang blij met alle hulp die ik krijg... of t nu gister, vandaag of volgende week is.....
Volgens mij ben je inmiddels wel voorzien van alles. Heel erg fijn. Ik ga me ook eens aanmelden op die Hyve zodat ik anderen ook blij kan maken.
Ik heb me zojuist aangemeld voor Hyves. Ga straks eens even een schifting maken in de kleren (mevrouw zit toch in een groeispurt) en kijken wie ik daar blij mee kan maken. Super initiatief dit!
Voor Jamie heb ik nu t een en ander binnen gekregen maar voor de a.s. beeb nog niet zoveel, misschien dat dat ook nog komt, dat is nog even afwachten..
Er zijn trouwens heel veel verzamelpunten met gratis baby en kinderspullen. Ik heb zelf verzamelpunt Delft e.o. maar zitten ook zat mensen uit de regio op, dat word gecombineerd tot een volle doos en dan verzonden. Mijn berging staat tot de nok toe vol met donaties vanuit vrienden en inwoners uit de stad.
Nou ik heb net de kast van mijn zoon uitgespit....wat kan een mens toch teveel hebben!! Ik zal het op hyves zetten maar hier alvast de opsomming. 13 rompers 22 broekjes 4 pakjes 28 shirts 5 vesten 3 overhempjes 4 jassen 1 berenpak (heel dik beerachtige stof met capu met berenoortjes) 1 skypak 3 badcapen 1 spijkerjasje diverse navelbandjes, nieuw 1 grote zak met premituren luiers...etos eigen merk, nieuw. Zoon was er te groot voor bij geboorte Wauw dat voelt goed zeg, goed doen!! Ik hoop mensen er blij mee te maken
ik heb wel belang bij broekjes, pakjes, shirtjes, vestjes, jasje en dat berenpakje lijkt me ook wel schattig. rompertjes heb ik al wel wat van. en omdat de kleine man in de zomer word geboren lijkt 1 jasje me wel genoeg. badcapes heb ik nog wel van mn dochtertje alvast bedankt