Help, we komen niet rond... en een 29 weken zwanger van nr 2..

Discussie in 'De lounge' gestart door mammavan2snoetjes, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Heb me ook aangemeld op de hyves heb hier 2 a 3 vuilniszakken met jongenskleren staan....
    Baby meisjes kleren heb ik helaas pas geleden al weggegeven aan iemand :(

2. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik heb me ook aangemeld, zit helaas in dezelfde situatie, maar zodra ons mannetje oud de kleding gaat groeien wil ik graag andere meiden hier mee helpen

3. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    k heb me ook toegevoegd

4. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb me ook aangemeld!

5. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    heb me ook aangemeld.

6. Twijfel

Twijfel Fanatiek lid

4 mei 2010
    2.003
    1
    0
    huisvrouw/moeder
    Noord Brabant
    Als er nog mensen uit de buurt van Breda/Tilburg spullen nodig hebben, stuur me dan maar even een pb. Ik heb nl een inzamelpunt voor kinder kleding en speelgoed. Er zitten allerlei maten bij; van 50/56 tot tienermode. Je moet het alleen wel even op komen halen. Maar dat spreken we dan wel verder af.

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ik weet niet of iemand dit al verteld heeft maar zag in de vluchtigheid iets voorbij komen over betaling door uwv bij faillisement;

uwv betaald idd het achterstallige loon + het loon van de uitwerktermijn die ingaat op het moment dat de curator het ontslag aanzegd.
    dit doen ze altijd (als het goed is) binnen 6 weken.
    als eea nog uitgezocht moet worden in de administratie van het failliete bedrijf door de curator heeft dat er geen invloed op, dat risico is voor het uwv, die betalen zoiezo (wel zelf voor info zorgen zoals loonstroken verleden en eventuele brieven die naar het bedrijf zijn gestuurd om je salaris te eisen)

succes met alles...

8. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ik heb niet alle 21 pagina's gelezen dus weet niet of deze tip al gegeven is. Afhankelijk van jullie inkomen kan je bijzondere bijstand aanvragen bij de gemeente voor een babyuitzet je kan een kinderwagen, geld voor wat kleding, geld voor positiekleding en geld voor een kinderkamertje krijgen. Ze komen dan wel bij je thuis om te kijken etc. en om met je te praten. En aan de hand van dat gesprek kijken ze of je het kan krijgen.

Het verschilt wel per gemeente in Rotterdam bijvoorbeeld dien je gewoon een aanvraag in. Maar in Amsterdam moet je eerst naar de kredietbank om een "lening" aan te vragen en hun moeten dan door je financiele situatie je een afwijzing geven. Met di afwijzing heb je recht op bijzondere bijstand.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Zo nee, ik heb ook heel erg veel kleding voor een jongetje(alles zgan en sommige zelfs niet gebruikt) Ik weet hoe het is om letterlijk NIKS te kunnen kopen voor je kleine. (Gelukkig is dat later goed gekomen en heb ik alles kunnen kopen wat ik wou).

Ik heb een wipstoel die nog helemaal nieuw is want de kleine wou er niet in, ik heb een loopstoeltje en van alles en nog wat. PB me maar en ik stuur alles naar je op

9. Skye

Skye Niet meer actief

Kristel, ik heb je een pb gestuurd!!!

10. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik heb me ook aangemeld!

Ik was al tijden op zoek naar een punt waar ik kleertjes en speelgoed kwijt kon! Aangezien de lente er aan komt en Julia nu in een groeispurt zit, hebben we straks kleertjes over in maat 86-92.

Ik bracht het altijd naar het leger des heils, maar vind het ook wel wat om direct andere mama;s te helpen.

11. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hoi dames
    ik heb er even een publieke hyves van gemaakt..
    dan kan iedereen zijn eigen poll en blogs en fotos neerzetten ...

zphelp Hyve - hyves.nl

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Heb me ook even aangemeld, denk niet dat ik echt iets heb maar wie weet kan ik toch iemand helpen :)

13. dolfijn1982

dolfijn1982 VIP lid

1 apr 2010
    7.023
    0
    0
    NULL
    Flevoland
    Heb me net ook aangemeld; wat een super iniatief! Heb op dit moment zelf nog wat dingen nodig, maar zal het zeker straks ook gebruiken als onze Dummie er is en gaat groeien :)

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik heb gisteren kleding uitgezocht en heb voor een meisje maat 56 - 74 liggen.
    In totaal 2 tassen vol en ik wil dat wel verdelen.
    Dus als iemand ECHT ECHT ECHT wat nodig heeft: laat het weten.

(op hyves had ik gister ook al aan 2 mensen aangegeven het te willen geven, maar daar heb ik nog niks op gehoord, ze heten toevallig beide manuela...dames: lezen jullie het hier: laat even een pb-tje achter)

Het is een breed uiteenlopende collectie geworden. Sommige dingen zijn nog nieuw, andere maar 1 keer gedragen en andere dingen wel echt gedragen...maar ik denk dan zo: beter een t-shirtje aan je (baby's)lijf dan niks toch?

Laat even weten wat je nog nodig hebt, dan kan ik het uitzoeken.

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb me ook aangemeld (zelfde avatar als plaatje hieronder) ik heb vast nog wel wat liggen op zolder.

16. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    @ female
    je heb een pb

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dames je heb een normale hyves en een netwerken hyves
    bij die hyves kan iedereen wat plaatsen .. dus als je je aanmeld
    doe dat dan op zphelp Hyve - hyves.nl

18. Skye

Skye Niet meer actief

TS krijgt van mij een commode!!

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb me aangemeld!
    Ben zelf zwanger en krijg echt van alle kanten voornamelijk kleertjes. Omdat ik nu dus zoveel heb, ga ik sorteren en zijn er veel dingen dubbel of ik vind ze wat minder mooi...
    Deze spullen kunnen dus weg:)
    Wie kan er wat gebruiken?

Wel alles voor een jongetje!

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dames even wachten ! met toevoegen
    er is gigantisch mis gegaan .. !!