Help, we komen niet rond... en een 29 weken zwanger van nr 2..

Discussie in 'De lounge' gestart door mammavan2snoetjes, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    Ik heb lakentjes voor je!

En als je even laat weten welke maat je zoontje heeft, dan heb ik ook nog vanalles voor je (t/m maat 110). Ik heb alle kleertjes van mijn zoon bewaard, maar nu blijken wij ook een meisje te krijgen, dus ik heb genoeg!

2. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    pfff weet niet waar ik moet beginnen:
    even denken:

boxkleed
    Ledikantje
    rompertjes 50-56
    kleding meisje 50-56
    slofjes
    flessen/spenen
    aankleedkussen
    commode
    ledikantlakentjes
    hydrofielluiers
    verzorgingsspulletjes
    hemeltje

zoontje
    Kleding maat 98-104
    schoenen maat 25

Een aantal dingen heb ik nog van mijn zoontje, maar daar zit t weer erin (stond in de schuur)maar merendeel is kapotgegaan waardoor ik t moet vervangen. (hij sloopt echt de heleboel...)

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wat een nare situatie voor jullie, en vooral nu je zwanger bent... weet zo geen oplossing maar als je wat nodig hebt dan mag je me wel pb-en....

ik wil je ook wel helpen met bv wat boodschappen die ik je kan opsturen? eten voor je andere kleintje? zeg het maar hoor....

hoop dat het allemaal goed komt met jullie financieen, lijkt me echt klote...

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik heb wel nieuwe rompertjes voor je van de Hema.

Ik ga verder nog even kijken.

Jongenskleding heb ik zo niet. Misschien een spijkerbroek.

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik heb voor je verzorgings spullen zo ie zo
    hemeltje heb ik ook voor je
    een donker rose
    hij was nieuw maar omdat ik er niks mee doe mag je die hebben hij is van jolleine
    heb ook nog wel slofjes
    stuur mij maar een pbtje meid als je intresse hebt
    en laat je ook even weten wat voor maat je zoon heeft

6. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb ook nog wel wat ledikant lakens en een deken volgensmij... een roze... en die lakentjes zijn ook met leuke opdrukjes aan de bovenkant... zal ook eens kijken voor je vanmiddag..

7. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Stuur mij maar even een priveberichtje met je adres, dan zorg ik dat er uiterlijk morgen even een doos jouw kant op komt. Ik heb zelf zoveel gekregen voor een meid dat ik daar best wat van kan missen, rompertjes sowieso, en misschien heb ik nog wel wat voor je zoontje ook. Tis wel allemaal gebruikt, maar kan best nog even mee.

8. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow wat super om te lezen dat er zoveel lieve meiden zijn hier!

En wat naar dat er zoveel in de financiele shit zitten. Pff weet wat het is, hier 2 jaar lang een vette schuld af betaald, waar we EINDELIJK sinds feb uit zijn. Nu nog de roodstand bij de bank inhalen en ik ben er klaar mee, dan flink sparen en nooit meer op een houtje bijten.

Sorry heb verder geen spulletjes voor je..

9. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.807
    9.316
    113
    Gelderland
    He meid

Wat een klote situatie zeg..
    Ik ben ook even gaan kijken en heb ook nog een aantal nieuwe spullen voor je.

3 nieuwe rompers voor je zoontje maat 98/104
    1 nieuw vest maat 104
    nieuwe schoenen helemaal leer maat 28 (alvast)
    en een aankleedkussen hoes hardroze. Echt heel mooi.

Als je mij je adres even via pb stuurt dan zal ik zorgen dat het deze week naar het postkantoor gaat.

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Wow ik krijg hier kippenvel van. Wat is iedereen behulpzaam.
    Ik heb onwijs veel kleertjes gekregen van een collega voor onze as baby. Merendeel jongenskleertjes maar ook neutrale dingen slofjes/rompertjes enz.

PB me maar als je iets kunt gebruiken!

11. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    kan je helaas niet helpen maar wat een lieve reacties hier!

12. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik heb eventueel een elektrische wipstoel van fisher price voor je.. Pb maar!! als je hem wil hebben..

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Ik heb ook nog wel kleertjes voor je , de kleine meid hier is alweer 1 1/2 dus kleertjes maatje 56 heb ik zoiezo en 62 ook.
    En kleertjes voor je zoontje ook denk ik pb me maar, dan kan ik het opsturen voor je.

14. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi meid

Ik leef met je mee, hier precies hetzelfde verhaal momenteel en mijn man zit in alaska voor zijn werk. Hier kunnen deze maand ook alle rekeningen niet betaald worden helaas. Hopenlijk volgende maand weer beter als er extra geld bij komt. Ik heb helaas geen spullen voor je, Jayden zit zelf nog in die maat maar wou je toch even sterkte wensen en super lief dat alle meiden hier helpen!

15. adi

adi Niet meer actief

- Ik heb ook een hemeltje voor je met standaard (alleen hoe krijg ik die in Leiden?);
    - dan meisjes kleding maat 50-56, ook rompetjes;
    - heel wat hydro-luiers, met leuke meisjes-prints van de Hema, amper gebruikt (alleen in bedjes onder het hoofdje);
    - slofjes voor pasgeborene;
    - nieuw verpakte rammelaars en knisperboekjes;
    - gaasjes/ veiligheidsspelden e.d. voor de kraamperiode (nieuw in verpakking)

PB me maar als je het wilt hebben. Alleen die hemelstandaard krijg ik niet in een pakket, misschien dat iemand tussen Brabant en Leiden pendelt?

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wauw meiden wat een super lieve reacties voor de TS!!! Echt geweldig dat er van alle kanten hulp komt!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik kan je niet aan spullen helpen..........wij krijgen nu weer een meid en alles gaat door naar haar.

Maar wat hart verwarmend al die reacties! Als het zo doorgaat heb je aan het einde van deze week alles in huis :D
    Als je mij ook je adres door mailt dan stuur ik ook wel wat op wat ik kan missen. Er is altijd wel wat dat ik niet nodig heb :D

18. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    hey lieve kris. Dat wist ik niet meis..
    Ik heb al mijn spulletjes aan mijn zusje gegeven..
    Maar ik zal eens vragen wat ze weer kwijt kan..
    Qua kleding misschien..
    OCh meissie.. vind het zo erg voor je..
    En je vriend heeft gelijk.. maar daar heb je nu niks aan he!

19. Samama

Samama Niet meer actief

Wow wat een ontzettend lieve, behulpzame en gulle meiden hier! Geweldig hoe jullie TS willen helpen!

Hoop dat dit toch wat verlichting zal bieden meis!

20. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    Prachtig om te lezen hoe mensen elkaar hier helpen, ik heb zelf ook al eens pakketten met kleding gekregen, zo lief en zo welkom was het.
    hier kan ik je helaas niet helpen, we leven zelf van bijna niets. helaas ook schulden door verliesen baan vorig jaar van zowel mezelf als mijn man tijdens de zwangerschap, ken je stress dus heel goed.

hier koop ik voor mijn kleine man ook altijd pakketen, en krijg af en toe wat van familie voor de kleine. mijn ouders onderhouden onze honden momenteel, in ruil daarvoor logeert hun hondje ook hier omdat mijn moeder niet goed is. zo zijn we er allebij mee geholpen.

ik vind het toch zo hardverwarmend hoe mensen hier zo behulpzaam zijn, zo te zien komt het helemaal goed met je spulletjes, top meiden. in de stress zitten in je zwangerschap om financiele redenen is zo erg.

meid helpen kan ik je helaas niet, maar toch een knuffel van onze kant.

Deel Deze Pagina