Help, we komen niet rond... en een 29 weken zwanger van nr 2..

Discussie in 'De lounge' gestart door mammavan2snoetjes, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UkkieENnien

UkkieENnien Actief lid

19 apr 2010
    132
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Eindhoven
    Wat een vervelende situatie zeg :(
    Ik heb inmiddels een prachtig meiske van 5 maanden en heb ook nog wel spulletjes die weining tot nooit gebruikt zijn
    rompers,pyjama pakjes ( nieuw ) ,slaapzakje ( nieuw) flessen (avent nieuw) box mobiel van gino de giraffe enz.
    Als je interresse hebt pb me maar met je adres ;)

Groetjes Janine

2. fleur24

fleur24 Fanatiek lid

26 sep 2008
    1.442
    1
    38
    Hallo,
    Ik heb eventueel nog een autostoel tot 9 kg voor je. Die mag je zo gratis hebben. Pb me maar als je intresse heb.
    Ik heb ook nog een badring en zo'n ander ding voor in bad waar je baby op kan liggen.
    Groetjes

3. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    hey, eerst en vooral wil ik je veel sterkte wensen!! wat erg als je tijdens je zwangerschap niet echt kunt genieten van een zorgeloze tijd

leuk dat er zoveel mensen willen helpen!
    maar is er in nederland geen instantie die kan helpen? hier in belgie hebben we iets dat moeders voor moeders noemt, daar kan je gratis spullen ophalen
    van kleren tot bedjes , zelfs pap en pampers
    je kan er ook voeding krijgen (verse groenten enzo)

4. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wat een lieve reacties van iedereen!
    Wij zijn zelf nog in afwachting van onze eerste uk maar wil je wel heel veel sterkte wensen!
    Mocht je interesse hebben; ik heb wel wat moltons en hoeslakens evt, stuur maar pb als ik het voor je op kan sturen!
    Liefs

5. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    POEH....... WAT EEN HOOP REACTIES... vele heb ik al via pb beantwoord.. maar ik wil jullie zeggen dat ik dit echt super vind!!!!!!!! Ik had dit nooit verwacht met 1 simpel berichtje..... dit doet me echt heel erg goed... en daarom wil ik jullie alvast heeeeeeeel erg bedanken voor al jullie reacties..... Ik heb vele berichten met tranen in mijn ogen zitten lezen.... jullie zijn zo lief!!!! Er is een enorme last van mijn schouders gevallen, door zoveel hulp te krijgen.... Hartverwarmend!! THANKS!!!!

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    trouwens, nog een vraagje voor ik de doos dichttape, hebben jullie een vaatwasser? Ik heb hier namelijk voor een paar jaar aan vaatwastabletten staan, ik kan er dan wel een zak bij doen ;)

7. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    nee, die hebben we niet.....;)

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ok :)
    Ik heb in ieder geval een hoop kleertjes voor de baby en wat voor je oudste (maar die van mij zitten in dezelfde maat, dus das niet zoveel) en wat kleine dingetjes nog :)

9. mammavan2snoetjes

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Dames, ik moet nu naar mijn werk dus ben pas weer laat thuis...
    (tja dat gaat gewoon door he....;))
    Heel erg bedankt allemaal......

10. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik ken je gevoel..
    Ik ben 20 weken en heb nog niet eens een fatsoenlijk huis.. laat staan de rest..

Ik denk dat het het belangrijkste is om je te richten op wat je wel hebt en dan je schaamte opzij zetten. Misschien een moeder of iets die geld kan lenen?

11. Sila24

Sila24 Niet meer actief

kristel ik heb 2 nieuwe hoeslakens 1 witte en 1 roze + moltoenhoeslaken voor ledikantmaat 120x60 pb als je wil dan stuur ik het wel op. Wij hebben de aerosleep gekocht en mag die gewone dus nie gebruiken vandaar dat ik het over heb

12. Loe

Loe Niet meer actief

mocht je na al deze aanbieding nog wat missen, pb me dan. Wie weet dat ik het heb hier.

13. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wat gaaf joh, iedereen zo behulpzaam. Echt super!
    Volgensmij heb jij straks een uitzet waar je U tegen zegt :D

Heb net zelf ook even boven gekeken of ik eventueel iets dubbel heb maar ik kan zo 1,2,3 niet iets missen.
    Gelukkig zijn er tig andere meiden die je wel kunnen helpen!

14. Amfy

Amfy Niet meer actief

in die maten heb ik eigenlijk niet ja jongens kleding tot maat 86 maar daar heb je niets aan.

ik heb een meegroeiledikantje staan en een kinderwagen die je zo mag hebben.ook heb ik nog een gewoon ledikant en een bureau.

verder zal ik eens even kijken ik heb nog wel meer spullen.

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dames, fantastisch hoe we TS verder willen helpen. Ik word er blij van. Bevestigd maar weer hoeveel fijne en goede mensen er zijn op de wereld.

xxx

16. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    je hebt pb;)

17. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ja gaaf om te lezen dat je alweer zoveel aanbiedingen hebt gekregen. ik heb ook nog genoeg van het een of ander.
    laat maar weten of je nog wat nodig hebt. mijn dochter is nu bijna 14 maand. heb alleen niks voor je zoontje sorry.
    stuur maar een pb voor je lijstje, misschien dat ik nog wel mensen om mij heen ken die ook nog wat over hebben!!

heel veel sterkte de komende tijd.

18. pijman

pijman Niet meer actief

Ik heb nog meisjes babykleding voor je en speelgoed. Kan ook wel een kruik missen en een kruikhoes, een slaapzak. PB me maar als je het nog nodig hebt.

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Je zal nu wel omkomen in de pb'tjes ha ha

20. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik heb ook nog genoeg meidenkleding liggen hier met name new born, ik zal je ook even pbtje sturen!!!

alvast heel veel sterkte!!

Deel Deze Pagina