jeetje wat een lieve reacties zeg! Aangezien ik nog geen moeder ben, heb ik je helaas niks te bieden. Misschien wel een tip: in je omgeving zijn er vast ook mensen die nog babymeubeltjes hebben staan maar niet meer gebruiken. Misschien kun je vragen om deze voor een tijd te lenen? Bespaart je weer geld Succes met alles!
Wauw super zeg. Wat lief dat we elkaar zo kunnen helpen. Idd zoals iemand al eerder zei is het misschien wat om een topic hier te maken met als titel. Wat kunnen we missen... Zodat iemand je een pb kan sturen wanneer zij het kunnen gebruiken. Zo kun je elkaar allemaal helpen. Als iedereen er wat op zet en iedereen wanneer het gebruikt is en nog goed er weer neer zet kun je er veel mensen mee helpen. Als er tenminstew geen mensen misbruik van gaan maken. Super initiatief hoor.. En ts sterkte...
idd echt heel erg lief van alle meiden hier die zo gul zijn, hier een echt mannenhuis en nog midden in de kids dus helaas niets in de aanbieding voor je. Zou het geen idee zijn om hier op de site ergens een gratis af te halen topic te maken voor moeders die het goed kunnen gebruiken? of zal daar snel misbruik van gemaakt worden, als je nagaat hoeveel spullen meiden nu al op zolder hebben liggen, dan kun je er zeker heel veel nieuwbakken moeders blij mee maken toch?
Helemaal mee eens. Wat mij nogal eens opvalt is dat de ts overspoelt wordt met reacties, wat uiteraard helemaal geweldig is! Maar ook reacties van mensen die in hetzelfde schuitje zitten (en dan ook nog eens spullen aanbieden!). Die kunnen dus net zoals ts hulp gebruiken, lijkt me. Wij hebben overigens ook in dezelfde situatie gezeten toen ik zwanger was van Lucas, maar wij hebben toen heel veel hulp gehad van familie. Wellicht dat hier momenteel ook nog wat ligt wat anderen kunnen gebruiken. In ieder geval is dit topic werkelijk hartverwarmend. Echt helemaal top!
hey meid ik weet hoe t is om zoi krap te zitten. hier ook toen ik zwanger was van de 2de door een hele dure verhuizing en een hele dure reparatie van de auto. wij hebben bijna alles afgelost op schoonouders na( die er geen haast mee hebben) en de lening bij de bank maar die lost zichzelf maandelijks af gelukkig komen wij de laatste maanden goed door mede doordat mijn zaak ook steeds meer klanten krijgt nu t mooie weer er weer aan komt ik heb hier echt een hele hoop spul nog liggen. meisjeskleding en een hoop hydrofiel luiers. ook heb ik nog een kruik en kruikzak liggen. dus pb me maar voor wat je nog nodig hebt en ik zoek even op zolder in de opbergboxen naar goed spul voor je. mag je zo hebben van me. ook heb ik nog een box liggen. net weg gedaan omdat mijn zoon t huis op zichzelf aan t ontdekken is met een nog zelf gemaakt boxkleed( patchwork) ik hoor t wel liefs en een dikke knuffel. hopelijk gaat t snel de goede kant op
En als we zo'n topic maken, dan moeten we denk ik uit gaan van het beste van de mens. We zijn hier met elkaar. En deze topic bewijst al genoeg dat er vele er geen misbruik van zullen maken. En misschien kom je het wel tegen ,maar dat gebeurt overal, helaas. Maar even positief gezien, komt het wel goed met ons allen. Ik denk dat er vele mensen tegen aanlopen, dat ze even krap zitten, en als iemand je kan helpen, dat is toch hart verwarmend. De een heeft misschien een grotere "probleem"dan de ander, maar als we elkaar steunen & helpen dan zien we door het bos de bomen ook weer.
Wat rot zeg, fijn dat er zoveel lieve meiden zijn die jullie willen helpen. Echt TOP! ..heb je een pb gestuurd.
Wat een lieve mensen hier allemaal! Volgens mij komt dit helemaal goed. (ik heb een zoon van anderhalf en gebruik het allemaal nog zelf)
jheetje zeg wat vervelend, ik heb je een pb gestuurd en wens je dan ook veel sterkte. ook de dames die reageren erg leuk zeg dat dit nog kan in deze tijd. dat hoor je niet meer zo veel dat iedereen helpt. een schouderklopje voor jullie allemaal
ook ik weet hoe je je voelt. begin februari is mn contract niet verlengd. en dat geld missen we meteen al. de ex van mn vriend heeft behoorlijk veel schulden bij mn vriend gemaakt dus dat werkt ook al niet echt mee. en ik heb nog een "schuld" door mn ex. dus wij knopen ook alle eindjes aan elkaar. en ik zie het soms ook somber in. en om het weekend zijn de 2 zoontjes van mn vriend er ook. dus dat kost ook altijd extra geld. en aangezien ik vanaf vorig jaar al geen alimentatie van mn ex krijg voor mn dochtertje........ pffffff. maar vind het echt geweldig dat alle meiden dit doen
Wat een geweldig topic dit, ondanks dat de reden ervan niet zo geweldig is! Ik kan je qua spullen ook niks aanbieden, we hebben zelf helaas nog geen kleintje, maar als ik je ergens anders mee kan helpen, stuur maar een PM! Ook net als de andere meiden hier denk ik dat het goed is om een 'weg-geef-marktsplaats' hier te openen, omdat er meer meiden zijn die het moeilijk hebben! Zo kunnen we elkaar helpen! Liefs!
Wat een hoop lieve meiden hier! Die gewoon geld en spulletjes willen sturen, ondanks dat sommigen het ook niet makkelijk hebben, SUPER! Ik heb wel een meisje, maar al het kleine spul al verkocht/weggegeven helaas. Dus ik kan je helaas niet direct verder helpen, maar wou je even een dikke knuffel zenden!
Ik heb ook nog wel wat liggen, misschien is het handig dat je eerst kijkt wat je binnen hebt en dan een update lijstje maakt wat je nog nodig hebt.
Ik heb nog geen kids, maar als ik ergens anders mee kan helpen, hoor ik het graag.. wil eventueel ook wel iets voor je aanschaffen of geld voor boodschappen o.i.d. geven.. PB me maar..
Even vraagje...Naast alle bruikbare spulletjes enzo... Ik heb BERGEN speelgoed liggen... is maar een ideetje hoor! Maarja het is nr 2 dus misschien niet echt nodig. En...heb je een...gut hoe heet dat nu.... zwangerschaps...bevallings...ach kom... Zo'n doos met zooi erin om mee te bevallen...weet je wel van die doeken en zeiltjes en heel de ratteplan. Heb er nog een staan. Enige wat er uit is is het zeil waar je op moet slapen en een van die dingen voor onder je kont als ze je nakijken...zo'n matje (weet niet hoe die dingen heten) Ben nml in het ziekenhuis ingeleid dus heel het ding niet nodig gehad. Heb ook nog een verzorgings tas in de aanbieding. En een wipstoeltje (lime green). En misschien nog wel meer maar dan moet ik even graven.. Laat maar weten als ik iets roep wat anderen nog niet geroepen hebben (ben even lui en heb niet alles gelezen) Heb ook nog n mobiel voor in de box....weet alleen niet waar het ding is waarmee je hem rond laat draaien (erg handig...) Maar die moet er nog zijn! En....een baby gym... (ben even hardop aan het denken..haha) Prachtig hoor dat er zoveel reakties komen om mensen met problemen te helpen!
ik lees net je verhaal, en heb hier nog wel wat meidenkleertjes liggen en aankleekussenhoezen enzo (ben zwanger van een jochie) die ik wel naar je op wil sturen, maar zie dat heel veel meiden al iets aanbieden. Ik hoor wel of je er nog belang bij hebt!
poeh de reactie blijven binnenstromen..... meiden jullie zijn echt geweldig..... Ik heb nog niet de kans gehad om alle pb tjes te kunnen beantwoorden, kom net uit mijn werk, ga ik nu doen..... Maar als ik t zo allemaal lees en toegezegd krijg jeetje ik krijg er gewoon weer tranen van in mijn ogen.... ik ga eerst even de pbtjes beantwoorden... en lijkt mij dan verstandig om eerst te kijken wat er allemaal mijn kant op komt en dat ik dan nog evt reageer op de rest wat aangeboden word voordat ik straks met een complete 3 dubbele uitzet zit.... en idd een goed initiatief van de meiden om zo'n topic te openen ala weggeef topic voor meiden die ook in zo'n K.T situatie zitten.... Meiden jullie zijn echt allemaal toppers stuk voor stuk.... had nooit verwacht dat ik zoveeeeeeeel repons zo krijgen op 1 berichtje.... dit doet een mens goed!!!! Bedankt daarvoor!
Hoi Kristel, Ik zie je topic nu pas en heb niet alles bijgelezen maar ik zie dat je al heel wat hulp en spullen aangeboden hebt gekregen. Ik weet ook als geen ander hoe het is om niet rond te kunnen komen maar toch zo graag goed voor je kleine te willen zorgen.. Als je op een rijtje hebt wat je nu nog nodig hebt, dan zie ik een update lijstje wel voorbij komen. Ik heb namelijk ook nog zat spulletjes hier van mijn kleine meid, en wil er best wat van weggeven, maar weet niet of je overal wat aan hebt.. Ik woon niet ver van Leiden dus dat zou ook handig kunnen zijn Veel sterkte met alles en ik zie dus graag een update lijstje voorbij komen
* Heb je gepbt! Is dat topic trouwens al ergens gemaakt waar jullie het net over hadden, want lijkt me een goed idee!