Help, we komen niet rond... en een 29 weken zwanger van nr 2..

Discussie in 'De lounge' gestart door mammavan2snoetjes, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ts :
    ik weet wat je bedoeld..!
    ik heb heel mijn baby kamer ook gerkegen
    en moeten het nu ook doen met 50 euro tot 25 maart.. zucht
    over 2 maanden gaat mijn ventje meer verdienen en komt het misschien nog allemaal goed..

ik heb ook nog wel wat kleertjes
    en dingetjes..
    ik woon zelf in rotterdam
    dus zou het zelfs nog langs kunnen brengen in leiden ..
    kom gewoon met het ov.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hey Kris!

Goed dat je het plaatst meis!
    Heb niet zoveel voor je, maar kan wel eens vragen op mijn werk.
    Als je nog een taxi nodig hebt, kunnen Leo en ik het misschien oppikken in Noord-Holland voor de 19e?

Onwijze lief dat iedereen zo behulpzaam is! Zit hier ook te janken en ik ben niet eens zwanger! ;):D

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Het lijkt me een super idee om een topic te openen voor de dingen die je gratis wil weggeven of waar meiden een oproep kunnen doen voor spullen die ze dringend nodig hebben.

4. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

wauw wat hartverwarmend om dit topic te lezen!

wij hebben ook bijna alle spullen/kleertjes gekregen, ik ben er zo blij mee. Kan helaas zelf niets missen (krijgen een tweeling en zelf een zoontje in die maat) maar ik ben me er wel bewust van hoe waardevol het is wanneer mensen in je omgeving je spullen geven. Ik vindt het eigenlijk ook zonde voor het milieu om alles nieuw te kopen.
    Ik denk dat een topic maken met gratis weg te geven spullen wel een goed idee is, maar ik verwacht wel dat er ook misbruik van gaat gemaakt gaat worden.

TS succes en niet teveel stressen want dat is helemaal niet goed voor je baby. We hebben trouwens hetzelfde plaatje van het jongentje met blokken:)

5. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ TS; ben je er een beetje uitgekomen met de pb'tjes?

Ik had nog geen tijd gehad om te reageren op jouw lijst maar mocht je nog iets missen dan laat het even weten dan kijk ik of ik nog iets heb voor je!

6. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Heb je nog een pbtje gestuurd, misschien heb je nog wat nodig van je lijstje.

Hartverwarmend meiden! Open maar gauw zo'n topic!

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Misschien is het handig om evev een update te maken? Ik heb nog wel een aantal dingetjes maar het zou wel zonde zijn als je heel veel dubbel krijgt.

8. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, dat zou inderdaad een goed idee zijn! Ik denk dat je hier veel meer kans hebt op mooie goede spullen dan via Marktplaats ;)

9. liebrando

liebrando Niet meer actief

als ik het eerder had geweten. Ik had bergen meisjeskleding tm 92 hier liggen dat ik allemaal verdeeld heb over verschillende medeforummers hier dus heb helaas niks meer voor je. Mocht ik wel wat vinden (heb op zolder zoveel dozen staan weet niet eens wat allemaal haha) dan hoor je van me! Ik weet ook heel goed wat het is! Wij leven dan wel niet van 50euro in de week, maar wij moeten met zijn 5en wel leven van net het minimum en met hoge vaste lasten is het niet makkelijk. Wij krijgen dus ook veel van anderen, en ben daar ook altijd heel blij mee! Dus als ik dan iemand anders weer kan helpen dan doe ik dat ook zeker!

10. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hey Meid, wat een nare situatie! en wat een onzettend lieve reacties van iedereen hier! :)

Ik heb ook nog wel het een en ander op zolder liggen, van verzorgingsspullen tot speelgoed ;)

Heb je al een ge-updated lijstje?

11. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ben ook benieuwd wat ts nog nodig heeft? en wat lief zeg van iedereen... is trouwens geen gek idee om zo'n topic te openen....!

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve Kris,
    Ik heb een flessen desinfectie apparaat (heet dat zo?) en 3 kleine flesjes met spenen van advanta..

Ik heb het van mijn vriendin overgenomen maar het staat hier momenteel pijnlijk in de weg.. je mag het met alle liefde hebben..
    Dikke knuffel voor jou meis!!!

Lfs Maaike

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0

Als je die nog nodig hebt geef even een gil, dan maak ik de doos open, ik heb hier nog een ander model liggen.
    Ik zou vandaag naar de NL post gaan, maar mn oudste is ziek dus kom de deur niet uit. Morgen gaat het dus op de post, sorry!

15. Rono

Rono Niet meer actief

16. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  17. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  18. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

25 okt 2009
    1.882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    t 1ste pakketje heb ik vandaag al binnen gekregen.....Super.... heel erg bedankt.....

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hmmm. Ik zie net dat de topics gesloten zijn erg jammer

Ik weet dat ze bij kindje op komst wel zo Iets hebben
    En vindt het ook een misser want hoe mooi is het om dit te
    Kunnen doen voor onze mede mens die het zwaar heeft