ts : ik weet wat je bedoeld..! ik heb heel mijn baby kamer ook gerkegen en moeten het nu ook doen met 50 euro tot 25 maart.. zucht over 2 maanden gaat mijn ventje meer verdienen en komt het misschien nog allemaal goed.. ik heb ook nog wel wat kleertjes en dingetjes.. ik woon zelf in rotterdam dus zou het zelfs nog langs kunnen brengen in leiden .. kom gewoon met het ov.
Hey Kris! Goed dat je het plaatst meis! Heb niet zoveel voor je, maar kan wel eens vragen op mijn werk. Als je nog een taxi nodig hebt, kunnen Leo en ik het misschien oppikken in Noord-Holland voor de 19e? Onwijze lief dat iedereen zo behulpzaam is! Zit hier ook te janken en ik ben niet eens zwanger!
Het lijkt me een super idee om een topic te openen voor de dingen die je gratis wil weggeven of waar meiden een oproep kunnen doen voor spullen die ze dringend nodig hebben.
wauw wat hartverwarmend om dit topic te lezen! wij hebben ook bijna alle spullen/kleertjes gekregen, ik ben er zo blij mee. Kan helaas zelf niets missen (krijgen een tweeling en zelf een zoontje in die maat) maar ik ben me er wel bewust van hoe waardevol het is wanneer mensen in je omgeving je spullen geven. Ik vindt het eigenlijk ook zonde voor het milieu om alles nieuw te kopen. Ik denk dat een topic maken met gratis weg te geven spullen wel een goed idee is, maar ik verwacht wel dat er ook misbruik van gaat gemaakt gaat worden. TS succes en niet teveel stressen want dat is helemaal niet goed voor je baby. We hebben trouwens hetzelfde plaatje van het jongentje met blokken
@ TS; ben je er een beetje uitgekomen met de pb'tjes? Ik had nog geen tijd gehad om te reageren op jouw lijst maar mocht je nog iets missen dan laat het even weten dan kijk ik of ik nog iets heb voor je!
Heb je nog een pbtje gestuurd, misschien heb je nog wat nodig van je lijstje. Hartverwarmend meiden! Open maar gauw zo'n topic!
Misschien is het handig om evev een update te maken? Ik heb nog wel een aantal dingetjes maar het zou wel zonde zijn als je heel veel dubbel krijgt.
Ja, dat zou inderdaad een goed idee zijn! Ik denk dat je hier veel meer kans hebt op mooie goede spullen dan via Marktplaats
als ik het eerder had geweten. Ik had bergen meisjeskleding tm 92 hier liggen dat ik allemaal verdeeld heb over verschillende medeforummers hier dus heb helaas niks meer voor je. Mocht ik wel wat vinden (heb op zolder zoveel dozen staan weet niet eens wat allemaal haha) dan hoor je van me! Ik weet ook heel goed wat het is! Wij leven dan wel niet van 50euro in de week, maar wij moeten met zijn 5en wel leven van net het minimum en met hoge vaste lasten is het niet makkelijk. Wij krijgen dus ook veel van anderen, en ben daar ook altijd heel blij mee! Dus als ik dan iemand anders weer kan helpen dan doe ik dat ook zeker!
Hey Meid, wat een nare situatie! en wat een onzettend lieve reacties van iedereen hier! Ik heb ook nog wel het een en ander op zolder liggen, van verzorgingsspullen tot speelgoed Heb je al een ge-updated lijstje?
ik kwam net deze tegen op mp (kiddyboard voor 10 euro): Marktplaats.nl > Universeel kiddyboard + bevestiging kinderwagen - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Voor het geval je zoiets nog zoekt, zijn nieuw 70 euro ofzo.
ben ook benieuwd wat ts nog nodig heeft? en wat lief zeg van iedereen... is trouwens geen gek idee om zo'n topic te openen....!
Lieve Kris, Ik heb een flessen desinfectie apparaat (heet dat zo?) en 3 kleine flesjes met spenen van advanta.. Ik heb het van mijn vriendin overgenomen maar het staat hier momenteel pijnlijk in de weg.. je mag het met alle liefde hebben.. Dikke knuffel voor jou meis!!! Lfs Maaike
Als je die nog nodig hebt geef even een gil, dan maak ik de doos open, ik heb hier nog een ander model liggen. Ik zou vandaag naar de NL post gaan, maar mn oudste is ziek dus kom de deur niet uit. Morgen gaat het dus op de post, sorry!
Ik heb een topic aangemaakt http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/262708-moeders-voor-moeders-weggeeftopic.html#post9419905 zelf ben ik namelijk goed geholpen door iemand van hier
http://www.zwangerschapspagina.nl/gratis-aanbiedingen/262711-help-zit-krap.html#post9419977 aangemaakt
Hmmm. Ik zie net dat de topics gesloten zijn erg jammer Ik weet dat ze bij kindje op komst wel zo Iets hebben En vindt het ook een misser want hoe mooi is het om dit te Kunnen doen voor onze mede mens die het zwaar heeft