JA! Dat dacht ik ook al!! Ik heb ook genoeg liggen wat ik met alle liefde weggeef. Volgens mij is TS inmiddels wel voorzien van alles, dus kan ik iemand anders er wel gelukkig mee maken. Kunnen we geen weggeef topic maken in de Lounge (of ergens anders)
Jammer idd dat de topic gesloten is. Het zou toch mooi zijn, als we elkaar zo kunnen helpen. Het zijn moeilijke & dure tijden. Is er geen andere manier wat wel mag en kan om elkaar te helpen?
het enige is denk, dat je bij gratis en aanbiedingen of bij verkopen dingen aanbiedt die mensen vervolgens gratis mogen afhalen. Of je zet alles op mp en je linkt dat hier naar toe.
heb nog 2 schilderijtjes van winie the pooh. mischien voor je zoontje een wekker van de efteling?? bij interesse een pb graag. en welke kledingmaat heb je zelf normaal gesproken?? ga binnenkort mijn kledingkast uitzoeken kan ik mooi een doos volmaken met spulletjes. ik hoor het wel
Wauwie zeg meiden wat een prachtig gebaar! Zo fijn om te zien dat we elkaar nog kunnen helpen op deze wereld, doet me echt stralen! Wij hebben hier de 1e op komst en ook een meid ( en vooral jongenskleertjes gekregen die we over hebben dus als ik iemand daar blij mee kan maken zie ik graag een PB-tje). Verder kan ik me enkel bedenken dat ik zo'n knuffeldoekje van Nestle (blauw v. kleur) over heb hier. Voor de rest zelf ook nog bezig alles bij elkaar te schrapen en te zoeken voor de kleine. Dus wat ik nu kan doen is je vooral een dikke knuffel geven TS. En natuurlijk ook een knuffel voor alle meiden die zo gigantisch lief zijn om iedereen te helpen!
wij hebben hier in de buurt een speelgoed/kleding afhaalpunt. daar kun je op hyves je naam onder de foto zetten van wat jij wilt hebben en zo gratis ophalen. heb je niet zoiets in de buurt? mijn vriend heeft ook een jaar lang thuis gezeten helaas, dit was toen Jill net 2 maanden was. echt vreselijke tijd wbt geld. al het spaargeld was er ook zo doorheen. ik kocht veel op marktplaats en verkocht daar ook weer spullen op die ik niet nodig had. doe ik nog steeds af en toe heb wel eens bij elkaar 100euro er mee verdiend. oja, 5 april komt de kinderbijslag weer heel veel succes!!
Wat een mooi gebaar van vele hier voor TS. Maar als je iets kunt missen mischien het laten weten in je handtekening? Is maar een idee.. Kan zelf niets iets missen bewaar het voor mijn nicht die van de 4e in verwachting is. Ze hebben 3 zoons. En als dat een meisje is geef ik het aan haar. Dit kindje is op bijna de zelfde datum uitgerekend als Renske. Zij zitten ook niet echt ruim.
bedoel je niet 1 april.. ik verkoop ook weleens wat hoor .. ! via mp.. je kan er altijd een leuk zakcentje mee verdienen
als iemand nog kleertjes over heeft?? mijn dochtertje heeft maat 92/98 mn vriend heeft 2 zoontjes maat 98 en maat 86 en we krijgen samen eind juni een zoontje. ik schaam me dood om dit te vragen....... we leven van 1 salaris omdat mn contract niet verlengd is. alvast bedankt iedereen die zou willen helpen xx ben jullie eeuwig dankbaar
Misschien dat een ruil topic wel mag? Ik heb zelf kleding maat 40 liggen, en 38 nodig bijvoorbeeld. Of voor zoontje maat 92, heb nu maat 86 liggen (zoiets?