Helemaal onderaan die forum is toch ook een toppic gratis en aanbiedingen. Daar zou je het ook neer kunnen zetten.
Ik heb (nog) geen meisjeskleding maar jongenskleding vast wel. Ik zal ook even voor je kijken. PB je adres even naar me, dan kan ik het opsturen!
Ik durfde het ook al niet te vragen,maar zie dat er jammer genoeg meerdere gezinnen in dezelfde situatie zitten en dat geeft toch een gevoel van je bent niet de enigste en je hoeft je niet te schamen om hulp te vragen. Als iemand dan ook nog kleertjes over heeft truitjes maat 86 en broekjes 74 voor mijn kleine prinsesje. Wij zitten ook in een rotsituatie,doordat mijn vriend in oktober is ontslagen via faillisement en we geen loon hebben gehad van september tot december lopen we heeeel erg achter met alle rekeningen,gelukkig heeft hij weer werk,maar we moeten alles nu gaan inlopen met kleine beetjes en me meisje groeit echt overal uit op dit moment. Alvast bedankt en als iemand anders nog wat nodig heeft hoor ik het ook wel,kan altijd kijken wat ik nog aan kleertjes en spulletjes heb liggen in kleinere maatjes
@ lisanne, maar bij een faillisement kun je het achterstallige loon toch laten uitbetalen door het UWV ?
Lisanne, als je je adres even pbt stuur ik zaterdag wat naar je op! Ik heb alle kleertjes van mijn dochtertje nog bewaard voor het geval een 2e kindje ook een meisje zou zijn, we weten nog niet wat we dit mogen krijgen. Maar ik doe nu liever jou er een plezier mee!
Ja dat klopt dit hebben we uiteindelijk begin januari gehad normaal gaat dit sneller maar aangezien er heel veel niet klopte bij het bedrijf en er veel schuldeisers zijn kom je als werknemer als laatste aan de beurt.,maar nog niet alles,resterende vakantiegeld,ploegentoeslag,hierdoor lopen we nog steeds erg achter met alles, we hebben al die maanden moeten lenen van familie voor de boodschappen enz en die moeten we natuurlijk ook netjes terug betalen.
Hey meiden, Is het een idee om een speciale hyves pagina te maken hiervoor? Alleen voor de meiden van ZP...?? Volgens mij is dat wel toegestaan toch? En zo kunnen we elkaar helpen. Ik heb vast ook nog wel het eea wat ik kan missen en wij hebben een een boel vrije km's op jaarbasis. Ik zou dus binnen mijn provincie best wel eens als taxi willen fungeren. Is dit een idee? En wellicht verstandig om dan met een paar meiden die pagina te beheren?
Kristel: Ik heb de kracht niet om zoveel pagina's door te worstelen maar ik heb in ieder geval nog hele goede schoentjes voor je. Zijn niet langer dan twee maanden gedragen en van dure kwaliteit. Verder zou ik even voor je moeten kijken, heb het meeste hier en daar wel weggegeven al. Heb wel nog een boel slaapzakjes enzo. En babydekentjes.
Lisanne: Ik moet mijn dochters kledingkast even voor je uitmesten dan zit er vast het één en ander tussen! Zij heeft nu 92, en broeken draagt ze tijdelijk niet want breedte 74 en lengte 92 dus das geen gezicht zoals je snapt. Daar heb ik dus ook nog wel wat in over. Ik ga zo nog wel even struinen boven, want met oog op een naderende verhuizing kan ik echt wel het één en ander missen hier!
Ik heb helaas geen tijd om goed te lezen, maar als er iemand nog jongens kleding in maat 56 t/m maat 80 kan gebruiken dan mag diegene me altijd pb-en! Het lijkt me super om daar iemand mee een plezier te doen.
Lijkt me een goed idee om idd iets van een zp hyves op te richten voor ruilen/weggeef dingen.... jammer dat t hier niet op zp kan/mag.... want er zitten er meer meiden in de zelfde shit net als ik die alle hulp kunnen gebruiken..... zodra ik eruit ben gekrabbelt, wil ik ook meiden helpen waar nodig....
Ik heb nog wat dingen die gratis afgehaald mogen worden. Box.Met lade. Commode.Geel En twee kinderwagens een met wiegbak de andere gewoon als wandel wagen. Ingeval van nood zeker nog goed te gebruiken pb me maar. Het moet wel afgehaald worden kan het niet zelf komen brengen.
Jeetje en ik dacht dat het bij mij lang geduurd heeft. Bij ons heeft het UWV toen alles overgenomen en het achterstallige loon/vakantiedagen/vakantiegeld uitbetaald. Meende dat dit een maximale tijdsduur had. Van de curator hadden de werknemers niets meer te verwachten, mocht je vragen hebben stuur me maar een pb. Wellicht dat ik je wat tips kan geven. Helaas geen spulletjes, omdat ik zelf nog zwanger ben.
pakketje nr 4 komt eraan... Je zoontje zijn kast loopt zometeen over van kleding Oja mijn pakketje plakt... Ik had het dus net gekocht en liep dus direct door naar het postkantoor een paar winkels ernaast. Begon die vent te zeiken dat ik de tas dicht moest plakken thuis. Ik netjes vertellen dat ik dit net gekocht had voor iemand die het niet zo breed had en ik onderweg was van t werk naar huis en dus nog geen tijd had om het in te pakken met plakband. Zegtie dus dat ik maar even plakband moest kopen om mn pakketje dicht te plakken... Ben dus heel woest tekeer gegaan met plakband en het pakketje waardoor het een grote kleverige boel werd... ...hij is in iedergeval wel goed dicht geplakt hahahahahahaha En wie weet blijven er onderweg in de handelingen nog wat leuke kaartjes aan plakken hahaha
kristel welke maat heeft je zoontje? We gaan morgen naar mn schoonzusje misschien heeft die nog wel wat liggen