Lisanne, jouw pakketje meisjeskleertje gaat morgen op de post! Had vooral nog broekjes en rokjes en paar zomerjurkjes.
@dreumesmama,helemaal goed, zie het na het weekend wel komen en dan laat ik je het weten. in ieder geval heel erg bedankt en een dikke knuffel van mij en mijn dochter.
Ik heb een groot pakket met kleding voor een jongetje maat 50/56 liggen. Het pakket bestaat uit 10 broekjes, 11 mutsjes, 2 paar slofjes, 14 paar sokjes, 1 vestje, 3 pyama's, 17 rompertjes en 7 truitjes. De kleertjes zien er allemaal nog erg goed uit (de sokjes zijn allemaal nog nieuw). Er zit heel veel van de Hema en de Prenatal tussen. Ik wil het pakket graag weggeven aan iemand die het echt goed kan gebruiken tegen alleen vergoeding van de verzendkosten ( 6,75 voor pakketpost). Wie kan ik hier blij mee maken?
Wow wat een geweldig topic!!! Wat een lieve reacties van iedereen. Ik kan je helaas niet helpen, mijn zoontje is net 14 maanden. Succes en sterkte met alles!!!
ik heb in ieder geval al een amail adres ik heb de tijd ervoor het allemaal bij e houden dus komt goed
ik ga de hyves beschermt zetten zodat het wel prive blijft ! voeg gerust toe maar zet in het aanmeld bericht wel even wie je bent op ditforum
Meiden, wat een geweldig topic! Ik heb helaas niet iets om weg te geven...heb zelf nog een klein manneke hier rond lopen..maar ik ga me zeker aanmelden op de hyves zodat als ik in de toekomst iets weg kan geven ik het daar op kan zetten!
Ik meld me ook aan op hyves. Ik heb een dochter die nu zelf nog in 80/86 zit. En ik wil wel veel bewaren voor een eventuele 2e, maar ben wel bereid om veel weg te doen voor iemand die het nodig heeft Zo heb ik eventueel een ledikant+commode. Gratis af te halen (en als je in de buurt woont ben ik zelfs bereid om het te brengen). Er zitten wel gebruikssporen op. Het is derdehands inmiddels. Maar wel degelijk en stevig en goed in gebruik! Daar ging het bij mij ook om. En als je de tijd neemt om het te schilderen dan heb je echt een fantastische set.
Hallo dames! Ik heb me ook aangemeld op de hyves. Wij hebben het zelf niet moeilijk maar ik wil wel graag anderen helpen waar ik kan.
Ik heb me ook aangemeld op de hyves. Ik zou graag meiden willen helpen die het niet breed hebben. Helaas heb ik all kleertjes van louise al weggedaan aan een vriendin die onverwacht haar 3e meisje heeft gekregen maar van Tygo zullen er vast nog een hoop kleertjes/spulletjes aankomen.
Wat een hartverwarmende topic! Ik vraag me alleen af hoe jullie het overzicht houden wie heel hard spulletjes nodig hebben. Heb al verschillende meiden in een soortgelijke situatie hier zien schrijven.