Hoi allemaal, Gister twintig weken echo gehad, zag er allemaal prima uit en we weten nu dat Mendo een broertje krijgt ( was er écht van overtuigd dat het een zusje zou zijn ) Maar hartstikke leuk natuurlijk!! Weet alleen nog wel van de vorige x dat een jongensnaam verzinnen errug moeilijk is en vooral veel strijd oplevert met manlief Vandaar dat ik vast aan het nadenken geslagen ben, alleen heb geen insperatie..... Help!!! Het moet dus passen bij Mendo, kort en stoer zijn en niet veel voorkomend zijn! Ideeën???????? Groetjes Yvita
- Mendo en Joachim - Mendo en Jakob - Mendo en Harmen - Mendo en Edwin - Mendo en Alfons - Mendo en Isaac - Mendo en Arthur - Mendo en Douwe - Mendo en Wieke - Mendo en Berent - Mendo en Derck - Mendo en Hasken - Mendo en Claes - Mendo en Wietse - Mendo en Evert - Mendo en Reinder - Mendo en Roelof - Mendo en Arent - Mendo en Egbert - Mendo en Remco - Mendo en Rutger - Mendo en Hugo - Mendo en Werner - Mendo en Arnold - Mendo en Corné - Mendo en Sijmen - Mendo en Folkert - Mendo en Krijn - Mendo en Leander - Mendo en Jarno - Mendo en Aart - Mendo en Dries - Mendo en Koert
Mendo en Lenno Mendo en Jack Mendo en Thijmen Mendo en Vincent Mendo en Ian Mendo en Marco Mendo en Ewout Mendo en David Mendo en Mats
Ik zeg: Fedde! Was het eerste waar ik aan dacht toen ik Mendo zag staan! suc6 met de juiste naam vinden! kus miek
Thnx voor de reacties!! Ben er nog niet uit, maar heb stof tot nadenken. Vind zelf Kyan wel errug leuk! Groetjes