Hoi! Wij hebben 3 jongensnamen die we leuk vinden, maar we kunnen maar niet kiezen! Kunnen jullie ons helpen? Het gaat om de namen: Jesper, Leon en Thijs. De tweede naam begint met een J en de derde met een M. De achternaam begint met een B. Alvast bedankt voor jullie mening!
Jesper en Thijs vind ik leuke namen, Leon klinkt beetje ouderwets. En tussen de andere twee zou ik zeggen Jesper, omdat t weer eens wat anders is en ik vind het een hele leuke naam!
Ik vind Jesper alleen voor als ze klein zijn op een of andere manier. Bij een volwassen man vind ik het op een of andere manier niet passen. Thijs en Leon vind ik allebei super leuk!
Bedankt voor de reacties! Op deze manier hadden wij nog niet naar de namen gekeken. Maar er zit idd wat in dat Jesper meer geschikt is voor kinderen. We nemen het mee in de keuze! Meer reacties zijn natuurlijk welkom!
Ik vind Jesper het leukst en ook heel goed kunnen voor volwassenen. Ik ken overigens ook meerdere volwassen mannen met de naam Jasper, dat is maar 1 letter verschil. Thijs en Leon vind ik te gewoon!
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat we op dit moment voor Thijs zouden gaan, al vinden we Jesper ook nog steeds mooi. Ik vermoed dat Leon af zal vallen. Maar is er iemand die nog tips heeft voor een andere naam in dezelfde stijl als deze 3 namen? Inspiratie heb je nooit genoeg
Hmm andere ideetjes zouden misschien zijn: Aron Bas Bram Daan Floris Ivan, Iwan Jarne, Bjarne, Jarno Jelger Jelle Jelmar, Jelmer Jelte Joren Joris Jorn Jurre Koen Lars Laurens Lennart / Lennard Lucas / Lukas Maarten Niek Niels Olaf Oscar / Oskar Pepijn Ralph / Ralf Rik Ruben Sander Stef Sten Tobias Tomas Tristan Victor / Viktor Wouter ?
Bedankt voor alle ideeën, ik vind er zeker leuke namen bij staan. Maar mijn man is nog niet zo enthousiast.. Lastig om samen een keuze te maken... maar komt vast goed!