Hallo allemaal! Hier ben ik weer met een vraag. Laatst heb ik jullie om advies gevraagd voor een tweede/derde meisjesnaam. Dit wordt Durita Marjanna (nogmaals bedankt voor het idee!) We twijfelen toch nog over de eerste naam en zijn benieuwd wat jullie bij deze namen zouden bedenken. We houden niet zo van namen bijvoorbeeld uit Amerika, liever een Hollandse naam! Ik kijk uit naar jullie ideeën!
Durita het spijt me, echt vreselijk lelijk. (hoop niet dat je het erg vind dat ik eerlijk ben) doet me denken aan Dorito chips.
Als jullie haar eerste topic hadden gelezen, dan hadden jullie geweten dat het een vernoeming naar iemand dierbaars is. Daarnaast gaat het om een tweede en derde naam, niet om de roepnaam dus. Die zoekt TS juist nog.
TS, ik wil wel meedenken maar heb echt geen idee naar wat voor naam je zoekt, kort/lang, veel/weinig voorkomend etc. Zomaar wat namen Amber Merel Anouk Lise Nienke Suzan Floor Isa Mirthe Eva Sanne Jenthe Jinthe Sarah Roos Femke Linde Benthe
Dank je voor je reactie, het is idd een naam die we vernoemen willen en waar ik al eerder hulp bij had gevraagd aangezien het idd een lastige naam is. En ohja ik heb mijn hele leven toevallig nog niet aan Dorito chips gedacht bij deze naam...hoor het voor de eerste keer Bedankt voor je lijstje! We vinden Suzan leuk, maar Isa vinden we het leukste, daar hadden we zelf ook al aan gedacht, Die richting dus op, dus als er meer tips zijn, graag!
Misschien... Alissa Aniek / Anniek Anora / Annora Birgit Carmen Daniek / Danniek Daphne Elianne Elina, Eline Elisa / Eliza Elise / Elize Elissa Ella Elsa / Elza, Else / Elze Femme Flore Florine Hester Ilse Inge Isolde Iva Jana, Jara Jente, Jinte Juliët Lara Laura Lena Lianne Lieke Lina, Liene Linde Lise / Lieze / Lize Liva Loïse Lora, Lore, Lori Lotte Manou, Malou, Milou, Marlou Marit, Marrit Marre Matilde Meike Merel Merle, Mirle, Marle Mia Mirte Noëlle Nora, Nore, Nori Novi Quirine Renate Renske Robine Romee Rosa / Roza Sabine, Sabrine Sanne Sara Sasha / Sascha Sinne Stephanie Suze Tessa Tirza Vera, Vere
Tja, volgens mij was het duidelijk dat ik tips voor de eerste naam vroeg. De tweede naam is nou eenmaal zo en wil ik niks aan veranderen aangezien dat mijn moeder is, ik begrijp de reacties dan ook niet...... Maar gelukkig zijn er lieve mensen die wel meedenken, bedankt! Wat veel leuke tips hebben jullie, maar ik ben natuurlijk niet alleen, dus straks maar ff met manlief doornemen Dan komt er vast een mooi lijstje, waar we een keuze uit kunnen maken.
Isa Durita Marjanna Eva Durita Marjanna Emma Durita Marjanna Sira Durita Marjanna Fenna Durita Marjanna Vienna Durita Marjanna Elena Durita Marjanna vind ik ook erg mooi, vind wel dat je de eerste naam ook op de 'a' moet laten eindigen, dat loopt het lekkerst