Hi! Wij hebben gister de uitslag van de NIPT (in België) ontvangen, en weten het geslacht van ons tweede wondertje; Een jongen! Voor mij persoonlijk een lichte “shock” omdat ik er zooooo van overtuigd was weer een meisje te dragen haha; maar des te leuker! Een meidennaam hadden we meteen al, maar een jongensnaam niet! Vonden we de vorige keer ook al zo moeilijk! Vandaar dat we nu mooi op tijd zijn en alles kunnen afwegen haha. Dochterlief heet Fem, we zoeken wel een kortere naam, misschien bewust ook met een F, maar hoeft niet persee. Geen top 20 naam! Hebben jullie leuke ideeen?
Faas & Dax hebben we tot nu toe als “favorieters”. Lux is ook echt wel heeeeel erg leuk! Thanks! Die komt er zeker bij!
Ferris Ferren Floyd Sepp Loek Art Roel Raff Ralf Rune Walt Rijk Tijn Sten Sil Abel Koen Thijs Sebas Just Chiel Jacco Nand Briek Jent Bjorn Teije Moos Maas Olaf Kick Lev Timo Wout Joep Krijn Bink
Met een F: Fem & Faas Fem & Fabe Fem & Faber Fem & Flip Fem & Fos Fem & Fox Maar deze namen vind ik er ook gaaf bij: Abel, Aron, Axel, Bas, Boaz, Dean, Dex, Jay, Joas, Joep, Jorn, Jort, Jur, Koen, Lars, Lenn, Levi, Lex, Loek, Loet, Luc, Mats, Milo, Moos, Nilo, Nino, Nox, Odin, Ole, Otis, Raf, Ravi, Revi, Rik, Roan, Scott, Stan, Ties, Twan
Ik dacht meteen aan Moos! Verdere inspiratie: Leo Duuk Dies Ed Timo Vic Milo Guus Gijs Daaf Juul Mees Nino Paul Mart Mats Jeen Roy
Fem en Fer Fem en Flin Fem en Flor Fem en Fil Fem en Fre Fem en Fik Fem en Fred Fem en Fons Fem en Fon Fem en Feie Fem en Fitz Fem en Feri Fem en Figo Fem en Fonn Fem en Foss Fem en Lex Fem en Cor Fem en Celle Fem en Ties Fem en Tijl Fem en Ries Fem en Rens Fem en Cis Fem en Wies Fem en Tijs Fem en Sebe Fem en Giel Fem en Tjeu Fem en Iben Fem en Seb Fem en Lenn Fem en Tobe Fem en Tijn Fem en Siem Fem en Naud Fem en Niel Fem en Bavo Fem en Thor
Sig! Je spreekt het ook uit zoals het er staat. Dus niet op zn Engels ofzo. Gewoon een goede G klank. Toevallig ken ik een broer en zus die fem en sig heten. Hele leuke namen!