Sylvani in plaats van Sylvana We krijgen een meisje en dat willen we graag vernoemen en nu is de naam hierboven toevallig een bestaande combi van sylvester en rayvano. 1 van de bovenstaande namen zal ook haar roepnaam worden(mijn man vindt sylvana,maar dan moet ik gelijk denken aan sylvana simons van tv en dat vind ik zo'n eng mens) En nu ben ik benieuwd wat jullie vinden Groetjes, Monique
Het is niet echt mijn smaak, maar ik zou ook sylvani doen. (ik heb een keer meegedaan een tv-programma met sylvana en vind het een verschrikkelijk mens haha)
Ik zoek een combi van de namen Sylvester en Rayvano. Dus als jullie andere opties weten dan hierboven.Ik sta er voor open...
He dames, Ik heb hier op het forum zitten kijken bij babynamen en daar zag ik de namen Sylva en Sylvaine staan.Wat vinden jullie daarvan? Hoor het graag!
Ik ken een Silva, vind ik best een leuke naam. En als jij het dan schrijft als Sylva omdat je wilt vernoemen... prima toch. Ik vind Sylva in elk geval veel beter dan je eerdere opties! (overigens is het misschien niet voor iedereen duidelijk dat het ook een vernoeming is naar Rayvano, omdat er maar 2 letters van inzitten, maar dat is ook zo bij je eerdere opties)