baby ligt tussen dwars/stuit nog meer dames ?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door peekaboo, 9 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi dames
    vrijdag bij de gyn op controle blijkt beebje nog steeds niet goed te liggen (ligt al sinds week 19 in stuit ) , hij ligt tusse dwars en stuit :D een hele vreemde positie volgens de gyn , ligt echt bijzonder vreemd en hij vond het wel grappig , heeft dit nog niet vaak gezien , voor de rest is alles in orde hoor;)
    de gyn twijfelt echter of beebje nog gaat draaien ligt met zen voetjes behoorlijk laag in men bekken .nou kans is er nog wel natuurlijk maar ze is vrij klein .

nog meer dames ?
    en hoe ervaren jullie deze ligging ?

2. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Hier ook eentje die tussen dwars en stuit in ligt. Ben benieuwd hoe het morgen met de echo eruit ziet aangezien het erg druk was in mijn buik de afgelopen week en ik het gevoel had dat de kleine met een verhuizing bezig was. Ik ben benieuwd, wacht het wel af.

3. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    Jep.. mevrouw ligt al zolang ik haar heb stuit. Laatste echo was met 28 weken, maar voel dr nu nog steeds regelmatig tegen mijn blaas schoppen, dus nog steeds stuit.. spannend..!!!

PS: Oh sorry dacht dat je vroeg of ze dwars OF stuit ligt.. maar die van mij ligt helemaal stuit, niet dwars. ;)

Deel Deze Pagina