Wat kan ik doen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by muisje14, Dec 6, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Bas is al een week snotverkouden en hoest behoorlijk. Nu wil hij sinds gisteren ook niet meer eten en drinken. Gisteravond nog een flesje melk op (dat wel), maar dat was het dan ook. Gisterochtend voor het laatst eten op. Ja gisteravond 1 hapje worst en toen was hij Kalaar (zoals Bas dat zegt).
    Tja daar zit je dan. Oke ik weet dat het bij de leeftijd hoort om niet te eten, maar dacht toch echt dat het om het avondeten ging en niet over al het eten.
    Drinken doet Bas toch al nooit zo geweldig. Ik mag blij zijn met een paar slokjes sap en zijn fles met 's avonds. Daarom krijgt hij thuis 2x per dag pap (daar zit tenminste vocht in) Hoe hij het voor elkaar krijgt weet ik niet, maar hij heeft toch geregeld een plasluier. Niet supervol hoor.
    We proberen echt alles hoor. Zelf laten eten/drinken (dan gaan wij ff uit beeld) maar niks werkt. Ik word er wel een beetje moe van hoor.

Wat kan ik doen? Vanmiddag heb ik al een afspraak bij de HA staan, maar heeft er iemand tips?

2. Tese

Tese Niet meer actief

Zo te horen ligt het aan het feit dat hij verkouden is. Dan gaat het vanzelf wel over. En zolang hij nog plasluiers heeft hoef je je geen zorgen te maken. Wat makkelijker gezegd is als gedaan natuurlijk.

Share This Page