Ik hoop het zit nu inmiddels vanaf 16 wkn al in ziektewet vanwege bi dus dat werkt ook niet echt mee.
Een schrale troost; na veel voorweeen gaat de bevalling zelf straks vlotter. Het is dus voor het goede doel. Sterkte!
Zo ff klagen hoor... En weer een vrijwel slaaploze nacht gehad, nu ook stront misselijk en ml heeft afgesproken bij sm
Nou dan......thuisblijven hoor. Schoonmoeder gaat waarschijnlijk toch alleen maar je kop gek maken met bevallen enz...
Nee volgens haar heb ik een "zwak gestel" dat werd mij vorige week verteld toen ik zei dat ik het zat was... Schat van een mens hoor zonder twijfel maar zij heeft ideale zwangerschappen gehad..
Ach soms snappen mensen niet wat ze zeggen....grrrrrr.... Daarom zou ik nu in deze tijd ook nooit naar schoonfamilie gaan hahaha. Geen behoefte aan
Zoals ik al zei, schat van een mens en ben dol op haar. Sv is al overleden dus ze is echt alleen, sb woont wel in de buurt maar nu op vakantie dus snap wel dat ml heen wilt. Ze zit daar maar alleen en geniet echt van onze bezoekjes.
Zeker mijn sm is ook een schat maar soms zegt ze zo de verkeerde dingen.... Ach doe ik ook wel eens hoor hahahaha verkeerde dingen zeggem
Hoi, hier een "lotgenoot" Gisteravond een halve fles tonic leeggedronken en een potje gesekst (baat het niet dan schaadt het niet, als het niet werkt was het allebei lekker... dacht ik) Nu dus al 24 uur halfbakken weeen, blegh. Wel pijn maar ik heb niet het idee dat er echt iets gebeurt daaronder. Bij de eerste waren de weeen meteen al veel heftiger en regelmatig, dus dit laffe geweee ken ik niet. Ben benieuwd wat de komende 24 uur gaan brengen.
Heb gebeld en moest aan ctg. Ben nu weer thuis. Geen weeen dus weer naar huis, wel verstreken baarmoedermond en 1 cm ontsluiting. Ook geen vruchtwater verlies dus nu maar afwachten of het doorzet. Omdat ze zo klein is hopen ze dat ze nog minimaal 1 week blijft zitten. Heb een inslaper mee gekregen.