Ben je inmiddels al bevallen? Ik hoop het voor je.. Bij mij rommelt het al vanaf dinsdag. Slijmprop in delen verloren en gister om 8 uur savonds begonnen de weeen. De heftigheid bouwde zich op en ze kwamen heel regelmatig om de 4/5 minuten. Om vervolgens om 00.15 te stoppen ik ben maar gaan slapen.. Echt ik snap er niks van haha.
Spannend! Ik ben gisteren ook gestript en heb nu ook 3cm alleen vind de kleine man het wel goed hierbinnen o ja dat roze verlies heb ik ook.
Hier ook alles rustig. Gisteravond nog een flink stuk slijm verloren maar meer als dat gebeurd er niet helaas.
Ja ik had inderdaad op meer gehoopt maar ja ik ben morgen "pas" 38 weken en ik kan het niet afdwingen dat snap ik ook wel. Maar ik ben zo klaar met die pijn en het feit dat ze me zeer waarschijnlijk sowieso niet gaan inleiden werkt ook niet echt mee.
Oh meis, zie nu pas je topic en wat spannend allemaal!! Natuurlijk even buiten de pijn die je moet voelen, want dat is natuurlijk alles behalve fijn. Ik laat mijn duimen over uren draaien dat alles lekker vloeiend zal gaan vanaf hier en dat ze je niet te lang door laten lopen. Maar 3 cm is in ieder geval al een goed begin!!
Helaas weer rustig, gisteravond had ik wel even flinke krampen en dacht even nou het zou best begonnen kunnen zijn maar helaas na een uur weer gestopt. Wel erg veel last van mijn darmen die herrie maken en winderigheid, vanochtend ook weer iets bloed.
Haha ja nu al dat word nog wat Heb trouwens sinds ik ben opgestaan een raar gevoel onder in mijn buik, beetje drukkend en af en toe lichtelijk gekrampt gevoel ben benieuwd of dat wat betekend. Ml zal straks "teleurgesteld" zijn, volgens hem zou ze vandaag haar verjaardag gaan vieren..
Ach ik ga er liever vanuit van niet, lijf maakt al bijna 2 weken signalen die niet doorzetten. We merken het wel. Woensdag weer naar de gyn en zal dan vragen of ze mij nogmaals willen strippen. Alhoewel ik wel hoop dat ze er dan al is maar ja je weet het niet hè...