Wonderolie

Discussion in 'De bevalling' started by Birgitte, Nov 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Birgitte

Birgitte Bekend lid

Jul 13, 2010
    792
    0
    16
    Beetje vreemd verhaal... een vriendin vertelde me dat ze om de bevalling op te wekken een paar eetlepels wonderolie heeft genomen. Daar werd ze zo ziek van dat ze diarree kreeg met peristaltische bewegingen van haar darmen. Die werden overgenomen door haar baarmoeder waardoor de bevalling op gang kwam. Nou kan het lijkt mij geen kwaad om je darmen te legen voor de bevalling maar ik heb niet zo'n zin om met diarree de bevalling in te gaan. Wie kent dit verhaal en heeft er ervaring mee? Categorie vreemde bakerpraatjes??

Groetjes,
    Birgitte..

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Zeker geen bakerpraatje, maar absoluut niet goed voor je kindje.. Het is idd door je darmen dat de bevalling op gang kan komen.. Alleen kan je kindje dan enorm in de stress schieten en in het vruchtwater poepen..

Niet doen dus..

3. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    en inderdaad... sluit me hier geheel bij aan!!!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Sluit ik me ook bij aan. Het kan werken maar wordt hier door de gyneacologen met klem afgeraden.

5. Birgitte

Birgitte Bekend lid

Jul 13, 2010
    792
    0
    16
    Thanks voor het advies. Het klinkt ook als een vooroorlogs middeltje. IK laat het halen van mijn dochter maar gewoon aan de gynaecologen over:)

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik sluit me er ook bij aan.. De VK raadde het ook af.
    Het werkt wel soms, maar het risico voor je kindje is wel vergroot.

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    je kindje komt als het er klaar voor is en anders heb je professionele mensen die kunnen helpen op een betere en veiligere manier.

Share This Page