Jammer, warme douche dan? Als je heftige weeen hebt is het ook lekker om op een krukje onder de warme douche te zitten.
Zo begon de eerste bij mij ook. De hele dag een beetje weeen. Zo om de paar minuten en zo zat er een half uur tussen. In de avond werd het sterker en braken mijn vliezen om kwart voor 11. 6 minuten voor half 5 had ik mijn meisje voor de eerste keer vast. Heel veel succes
Ow dames, ben ook zo zenuwachtig. De weeen worden ook steeds krachtiger. Ga zo inderdaad weer even lejjer onder een warme douche staan. Lig nu op de bank ween op te vangen. Moet ze wel echt wegpuffen.
Ohhh super spannend! Klinkt als een goed begonnen bevalling! Heel veel succes! Hoop dat je snel je kleintje in je armen hebt!!! Groetjes FemR
En zou er al een klein meisje geboren zijn? Vast wel! Gefeliciteerd meid en geniet ervan! Ben benieuwd naar het complete verslag, als je weer op de been bent natuurlijk...
Het is net of ik zelf ook half begonnen ben,haha,herkenbaar en in afwachting,erg leuk mee te lezen! Natuurlijk succes of inmiddels gefeliciteerd!
Heel herkenbaar van m'n eerste bevalling. Ik begon ook 's morgens vroeg, en de nacht erop is zoonlief geboren. Slimpie, ik hoop dat het voor jou net zo'n mooie ervaring is geweest, en je een net zo lief baby'tje in je armen hebt liggen! (en als dat zo is, heb je inderdaad wel wat anders te doen dan hier te updaten, maar ik hoop wel dat je dat nog een keer komt doen )
Hi meiden!!! Het was inderdaad een begin! Afgelopen vrijdag om 10.20 is onze mooie meid geboren! Verslag komt nog.
Gefeliciteerd! En ook motiverend, zit nu hetzelfde als jij en vraag me af hoe het zich gaat ontwikkelen!