Ik zag onderstaande set staan en aangezien ik het leuk vind om cupcakes te versieren vroeg ik me af of dit echt makkelijk en leuk is om te gebruiken.. http://www.dhgate.com/31pcs-sugarcraft-fondant-cake-cutter-decorating/p-ff80808134795cdd0134799949ee3cf7.html omgerekend kost het ongeveer 33 euro inclusief verzendkosten voor deze sets.. Set 1) Butterfly 3Pcs Set 2) Snowflake 3Pcs Set 3) Holly Santa Leaf 3Pcs Set 4) Rose Leaf 3Pcs Set 5) Maple Leaf 3Pcs Set 6) Sweet Heart-shaped 3Pcs Set 7) Star 3Pcs Set 8) Plum flowers 4Pcs Set 9) Dasiy Marguerite 4Pcs Set 10) Holly Leaf 2Pcs bedankt alvast!
Of het makkelijk te gebruiken is weet ik niet. Maar ik zou het ook wel willen bestellen. Ik vind de prijs ook wel meevallen, in vergelijking met andere ´bakspullen´die er te koop zijn.
ik gebruik heel veel plunger cutters dus als je denkt dat je hier een goede koop aan hebt, waarom niet. (je ozu eventueel kunnen checken op nederlandse sites wat die dingen los kosten om zeker te zijn of je goedkoop uit bent)
ik zag dat een setje van 4 stuks zo rond de 12 euro zijn.. dus de prijs is niet verkeerd.. je moet wel ff free shipping aanklikken trouwens!
Enige nadeelis dat het vaak twee weken duurt voordat ze er zijn, maar dan gaat net mijn verlif in ga ze morgen maar bestellen!
ow ik lees ook even mee, al hoe wel ik het wel spannend zou vinden om bij een webwinkel uit het buitenlans te bestellen. dat heb ik nog nooit gedaan.
Mijn vriend heeft al meerdere malen wat besteld daar, mijn broer doet niet anders (veel spul voor zijn camera).. Enige nadeel is dat het twee weken duurt voordat het er is door de free shipping.. En oja, volwassenkleding zou ik er niet kopen, mijn vriend had een xxl sweater besteld, die heeft zijn neefje nu aan valt heel klein! Ik ga vandaag maar bestellen, ga vandaag eerst 80 cupcakes met hartjes versieren als tractatie op mijn werk voor ons huwelijk... Zucht!
Oh wat leuk!! Van dat soort dingen gaan mn handen echt enorm jeuken! *NEE Wilma afffff....je hebt al genoeg hobby's!!* Mja....zucht...