Kwam deze advertentie tegen tussen de carnavalskleren en had echt zoiets van wtf. Heb er maar ff melding van gemaakt. Marktplaats.nl > mooiboy giovannidams - Kinderen en Baby's - Carnavalskleding en Verkleedspullen
he!daar lijkt het wel op ja......zal wel een lompe grap van een leeftijdsgenoot zijn denk ik. wel goed dat je er een melding van hebt gemaakt
Zo te zien zoekt deze persoon een vriendinnetje voor de zoon! Belachelijk!!! Met naam en foto erbij!! Wie weet wat voor creeps dit zien!!
Bedankt voor uw tip! Hiermee helpt u ons Marktplaats.nl schoon te houden. Dagelijks behandelen wij duizenden getipte advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn getipt. Heeft u deze advertentie per ongeluk getipt? Geen probleem, de advertentie wordt altijd eerst bekeken door een medewerker voordat er eventueel actie wordt ondernomen. -------------------------------------------- Ik krijg er ook geen lekker gevoel bij, dus even gemeld.
oh, dat zou wel heel erg zijn, dan zouden zijn pesters hem op marktplaats hebben gezet? Ik heb er meteen melding van gemaakt
nja.. het staat toch op "naam"van iemand die al 1,5 jaar actief is op marktplaats, het komt op mij dus niet echt over als "grap" ik persoonlijk denk dat er dan wel een nieuw account aangemaakt zou worden omdat kleine jochie's nog geen account hebben op mp
Hedendaagse humor denk ik. Van ofwel het ventje zelf óf van zijn ouders, al dan niet in samenwerking met ventje... Ik zie niet in waarom hier nou zo nodig 'melding' van gemaakt moet worden... Laat het lekker gaan.. Ik zie er eerlijk gezegd de humor wel van in...