help weer bloeding

Discussion in 'Miskraam' started by Ellen33, Sep 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ellen33

Ellen33 Lid

Jun 20, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Na een MA heb ik met behulp van cytotec het vruchtje verloren op 21 augustus. Het bloeden was daarna meteen afgelopen. Afgelopen dinsdag had ik een nacontrole bij de gyn en mijn baarmoeder was schoon op een klein beetje vocht of bloed na.
    Ze zag een follikel van 16 mm en zei dat ik mijn eisprong snel kon verwachten. Mijn vriend en ik willen er meteen weer voor gaan en hebben dus 2 keer sex gehad deze week. Nu begon ik gisterenavond (ovulatiedag) te bloeden en het is steeds erger geworden. Het lijkt op een flinke menstruatie. Hoe kan dat nu ? Heeft iemand dit ook gehad ? Er lijkt iets heel erg mis en ik word er gek van. Kan mijn lijf weer gewoon functioneren ?

Ellen

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou even de gyn bellen. Ik kan iig geen antwoord op je vraag geven.
    Sterkte!

3. Ellen33

Ellen33 Lid

Jun 20, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Rozemarijke,

Bedankt voor je reactie, fijn dat iemand reageert. Ik ben het zooo zat. Ik was al helemaal weer blij dat alles in orde was en nu dit weer. Het maakt me zo superonzeker.
    Ik heb het ziekenhuis gebeld en mag vanmiddag langs komen.

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Fijn dat je zo snel langs kan komen meis. Tis ook balen, je wil verder, je wil weer op je lijf kunnen vertrouwen! Laat je nog even weten hoe het met je gaat?
    Liefs

5. Ellen33

Ellen33 Lid

Jun 20, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

IK ben net terug van het ziekenhuis. De gyn heeft gekeken en zag dat de baarmoeder helemaal schoon was nu. De bloeding was het laatste restje. De sex zorgt ervoor dat dat naar buiten gewerkt wordt.
    Verder zag ze geen follikel meer. deze was afgelopen dinsdag 16mm en had gisteren moeten springen. Ze kon dat niet zien, maar zag wel een cyste die er dinsdag nog niet was (het was dezelfde gyn). Ik weet zeker dat ik gisteren mijn eisprong gehad heb. Kan ik dan nu een cyste hebben of is dit de follikel die aan het verdwijnen is ? Ze was heel gehaast en er was geen tijd om hierop door te vragen. Ik heb nog nooit cystes gehad en begin nu te denken dat ik weer een nieuw probleem heb.

6. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    F ijn om te horen dat het het laatste restje was. Alleen wel heel naar dat je nu nog meer in onzekerheid zit en dat de gyn zo weinig tijd voor je had. Ik zou gewoon eens bellen en je onzekerheid uitspreken. Je hebt recht om te weten wat er in je lijf gebeurd.
    ben benieuwd wat de gyn zegt.
    Liefs

7. Flavour

Flavour Niet meer actief

Een cyste kan ontstaan na eisprong. Onschuldig én normaal!

Suus

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

Jan 23, 2009
    4,303
    1,389
    113
    Female
    het gele lichaam word ook vaker aangezien als een cyste (bij mij tot 2 keer toe).. gele lichaam is volgens mij wat achter blijft na het springen van het eitje..

Share This Page