Help weer curretage ??????????

Discussie in 'Miskraam' gestart door Diana, 17 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi meiden,

moet even de eerste stress van me afschrijven.
    Zoals sommige weten heb ik 10 juli curretage (missed abortion) gehad met flinke verbloeding en nabloeding. Nu ben ik vanmiddag na de gyn geweest omdat ik 10 aug (gelukkig) ongi ben geweest en moest laten nakijken of de baarmoeder nu goed leeg is
    Weer inwendige echo en wat nu, gyn twijfelt of er nog een "rest" aanwezig is :confused: :(

Kon het niet goed zien op deze apparatuur dus morgen gelijk nieuwe afspraak voor een SIS (=water) echo van de baarmoeder..
    Daar gaan we weer mama complicatie :rolleyes:
    Het ergste is en dit is werkelijk om te janken, als er inderdaad een rest is wordt het WEER een curretage :cry:
    Alle ergste scenarios schieten door mijn hoofd, weer narcose, weer ziekenhuis, weer van mijn zoontje weg en zo'n angst dat ik dood ga, weer een verbloeding?, weer op de wc wonen en bang om te plassen en alleen maar bloed zien, weer geen zwangerschap die wel eens goed zou kunnen gaan, weer een maand voorbij en dan ben ik 40 :(

HOE KOM IK DE DAG EN DE NACHT DOOR :(: :(: :(: :(:
    tot ik morgen weet wat me te wachten staat

Ook nog die echo, gyn had me al iets verteld, ik wist het al maar toch ff gegoogled, en ja hoor, wordt ook geen pretje... :confused: Ik heb een spiraaltje gehad dus ben een beetje voorbereid, ga van te voren pijnstillers slikken, heeft ie wel niet gezegt, maar doe het toch
    Ik ben dat gefrummel daar beneden ook meer dan zat, voelen open trekken bekijken :rolleyes: benen omhoog.....bah

Ga zelfs twijfelen of ik nog wel een kindje wil omdat alles zo tegen zit, wordt te bang
    :cry: maar dan kijk weer naar mijn mooi zoontje en dan gaat het weer een beetje, maar die heeft ook weinig aan een sukkelende mama, weer twijfel :rolleyes: , word er dol van

pffff wat een lang verhaal is/word dit toch
    bedankt voor het lezen

liefs

2. henriet

henriet Actief lid

22 jul 2006
    230
    0
    0
    ermelo
    jeetje meid heftig hoor.

hopelijk gaat het allemaal voorspoediger.maar inderdaad kijk naar je kind wat je al hebt en dan weet je het is zeker allemaal wel de moeite waard om er nog een keer voor te gaan maar je hebt nu heel veel tegenslag en niemand weet wat diegene zelf kan verdragen natuurlijk.sommige mensen hebben er heel veel voor over maar voor sommige houdt het na een heftige gebeurtenis wel op.bang voor weer een teleurstelling misschien om het allemaal nog een keer mee te maken.1x is al erg genoeg!

sterkte ;)

3. Niet meer actief

Hemeltje lief Diana.

Ik hoop dat het alleen bij de ( vervelende) echo blijft.

Ik ga megahard voor je duimen dat het geen curettage hoeft te worden.

Liefs Janne

4. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Oh nee, het zit ook niet mee zeg. :( Nou wacht eerst morgen maar even af, misschien valt het allemaal wel mee. Ik hoop voor je dat het niet opnieuw een curettage wordt. Ik ga heel hard voor je duimen meid!!! En kop op!
    Laat je het even weten?
    Heel veel sterkte morgen

5. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    thanks meiden,

lief jullie reacties,
    kan er weer een beetje tegen

laat jullie zo snel mogelijk wat weten ;)
    afspraak is morgen om 13.45, gyn heeft m ertussen geplakt zodat ik tenminste niet nog langer in onzekerheid zit, is wel een meevaller

tot gauw
    knuffels

6. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Goedemorgen,

redelijk geslapen, toch van die rare dromen gehad waarmee ik het maar druk heb gehad, kan ze gelukkig niet herinneren, ben wel moe

begin nu zenuwachtig te worden, de klok tikt,
    zie echt tegen die echo en dat gefrummel op :rolleyes:

tot straks ;)

7. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Nou meid ga even wat doen, een boodschap ofzo, dan gaat de tijd wat harder. Nogmaals sterkte vanmiddag!

8. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Lieve Diana,

Laat je ons ff weten hoe het is gegaan?
    Heel veel sterkte in het zh straks.

Liefs Mirre

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

@Diana mischien ben je al geweest maar ik wil je nog even sterkte wensen !

10. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    En weet je al wat?

11. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Yesssss, alles oké
    :D :D
    eindelijk goed nieuws

baarmoeder is mooi schoon en eierstokken en alles is in a good shape ;) we kunnen verder pffffff
    wat een opluchting
    Echo viel ook wel mee, was niet echt een pretje maar de uitslag is schitterend

weer harstikke lief van jullie,
    bedankt meiden voor het steunen

1e ronde is voor deze mama nu echt begonnen :D

knuffies, en liefs

12. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    JIPPIE!!!! Goed nieuws!!!! :D

Super voor je zeg!!!!

klusserdeklusserdeklusserdeklusserdeklus, op naar ronde 1!!!!!!!!!!!!! :D

13. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik hoop niet dat dit jullie eerste ronde wordt maar de laatste ronde.
    Heel veel succes Diana ! En gelukkig viel het allemaal mee.

14. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Jeetje Diana, ik lees net pas wat er allemaal weer is gebeurd. Balen weer, al die twijfels en toestanden. Ik ben erg blij dat het goed is allemaal. Kon je nu ff niet gebruiken, nog meer narigheid ;)

Heeft ie iets gezegd over een volgende zwangerschap? Over de eirijping, of keek hij daar niet naar??

Nou, je gaat in ieder geval prettiger het weekend in dan je had verwacht! Fijn weekend en liefs

Mummy

15. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Nou gelukkig!
    Dat is eindelijk eens beter nieuws!!
    Fijn voor je!

Mirre

16. Diana

Diana Bekend lid

27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Hi,

is nog veel leuker eindelijk eens goed nieuws met jullie te delen :)
    Ben ook steeds meer naar een ander jullie ook bekend forum aan het lonken ;)

@mummy, ik heb bij het meten van eierstokken (meten haha klinkt raar en voelde raar) gehoord dat zich al iets van een eitje aan het opbouwen is en het baarmoederslijmvlies ook weer oké
    Was zo'n geweldige uitslag dat ik alleen gevraagd heb of er alles normaal uit zag en dat was het geval.... :D
    Dus klussen en de natuur moeten de rest doen, het lichaam is er in ieder geval klaar voor heb ik het idee, dus dit redelijk goed onderhouden oudje doet weer mee ;)

Trouwens temp is na ongi eindelijk naar normaal nivo van 36.8, ook weer een goed teken, was toch stukken hoger wel tot 37.9 voor de ongi....HA had gelijk ontzwangeren....en jij ook mummy ongi heeft het ontzwangeren versneld en ik voel het ook aan mijn lijf, dus zo vallen de puzzelstukjes langzaam op hun plaats....ik heb dan wel niet getest, probeer met voelen het vertrouwen in mijn lichaam terug te krijgen

Alleen in het hoofdje is af en toe nog flink donker en triest.....moeilijke momenten duiken toch onverwacht op :cry: waar is mijn *, ik mis hem zooooo
    zal ook wel nog een heel tijdje zo blijven

liefs

17. mummy

mummy Bekend lid

26 mei 2006
    664
    0
    0
    Ja ik vrees ook dat dit zal blijven. Ik ging heel goed, dacht ik, maar eergister toch weer even een traantje weg moeten pinken! Zo tussen de miskraam en het weer starten in ging het wel, maar o wat vind ik het nu frustrerend om weer helemaal terug bij af te zijn en te moeten zoeken naar signalen van mijn lijf. En mijn lijf, ja daar heb ik nu dus niet meer zoveel vertrouwen in. Pff, het blijft lastig.
    Wel fijn dat je eierstokken weer lekker actief zijn. Kun je er weer voor gaan, met de zekerheid dat je lichaam weer gewoon zijn werk doet... Nu jij je de aanstaande papa nog!

Deel Deze Pagina